sobota, 16 lutego 2013

"Welcome to the jungle..."

Piosenka Guns N' Roses. Jedyna ich piosenka,którą znam, ale jest fajna ;) Weekend się powoli kończy, to takie straszne ;((  Zauważyłam, że większość obrazków/animacji , które mam na kompie, są z Draco, albo w ogóle z HP ;)) No dobra, są czasem wyjątki ;)) Po prostu dzisiaj te fan page, które mam zalajkowane o HP, wstawiły ekstra zdjęcia ;))

"Niektóre historie zostają z nami na zawsze". True Story. Od góry:
"Władca Pierścieni" (chyba)
"Harry Potter"
"Piraci z Karaibów"
"Opowieści z Narnii"
"Igrzyska Śmierci"
"Percy Jackson i bogowie olimpijscy: złodziej pioruna"
Znam wszystkie, oprócz pierwszego i trzeciego. 




hahahaah, mina Lucjusza ;))


A teraz ta druga mina Dracona!!




"O Mój Boże, kocham twoją bluzkę. Skąd ją masz?
Była mojej mamy w latach osiemdziesiątych (czy jakoś tak)
Vintage. takie urocze.
dzięki!
To najbrzydsza bluzka, jaką kiedykolwiek widziałem.
Wiem!"
hahah




"Lubię patrzeć, jak śpisz. Uważam, ze to fascynujące.
Jasna cholera."
heheh, też dobre ;)



Big up dla kota! Mówiłam, że są wyjątki!







"Nie wiedziałem,że umiesz czytać" hah


"Rude włosy i szata po bracie. To na pewno Weasley!"
Tłumaczy się inaczej, ale on tak powiedział w filmie ;)


Pozdro
Wercia;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz