niedziela, 24 lutego 2013

"One way, or another, I'm gonna find ya, I'm gonna getcha, getcha, getcha..."

Z "One Way Or Another" Blondie. Dzisiaj zobaczyłam teledysk 1D z coverem tej piosenki i jest super! Więcej o tym, na blogu Zosiki, click here , bo mi nie chce się pisać ;) Dodam tylko, że luknęłam na oryginał i też jest fajny. Spytałam Bartka:
-Wiesz czemu zespół Blondie nazywa się Blondie? Bo ta, co tam śpiewa, ma blond włosy.
A on:
-Ot, oszołomy.
Mój brat jest świetny!


O, i jeszcze Carly Rae Jepsen ma teledysk do "Tonight I'm getting over you". Też chcę tak wyglądać w wieku 28 lat ;))




Kiedy umiera Zgredek
Kiedy umiera Fred
Kiedy książka się kończy
;((
POTRZEBUJE NOWEGO POTTERA, TERAZ!


hahahhh



"Polowanie" Amy Meredith. Trzeba iść do biblioteki, zobaczyć, czy jest następna część, chociaż mam jeszcze jakieś  5 grubych książek do przeczytania ;)


Taa,a nadal nie zafundowało sobie wizyty u ortodonty....


"Troll , troll w lochach!"
hahah




Haahh, dobre!!






Wilki są takie ładne, wg mnie. 


                                                

Czemu ten Księżyc jest taki wielki?



                                      



Wczoraj i dziś. 




Jak grałam w to w Gdańsku z Olką, ciocią, Martą i Sylwią, to kiwałam tak  delikatnie głową, kiedy miałam kenta, a Sylwia puszczała mi oczko ;)))



                                       


"Pająki! Chcą mnie zmusić, żebym stepował!"




"Rzeczy, których nauczyłam/em od Severusa Snape'a:
Miłość nigdy się nie kończy, nawet po śmierci.
James Potter był arogancki, ale (nie wiem)
Sekcja o wilkołakach zaczyna się na stronie 394 ;)))
"Droga Lilly, pamiętasz  kiedy dotknęłaś moich włosów, kiedy mieliśmy 15 lat?  Nie myłem ich od tego momentu. Kocham, Snape"
hahah
Może nie jest AŻ TAK, ale podobnie ;)



Opuściłam Hogwart z Ronem, bo wypiłam eliksir.
No dbra, chcę wypić Felix Felicis, czyli płynne szczęście!




"Jacob Black jeździ na motorze i może zmienić się w  psa? Oh, to oryginalne"
 heheh




hahah. Nagini to jego wąż.







"Czy myślisz, że zmarli, których kochaliśmy, naprawdę nigdy nas nie opuszczą? Myślisz, że nie pamiętamy o nich wyraźniej w wielkiej niedoli?"
J.K. , jak ty mogłaś uśmiercić Freda? 


"ŻE CO?!" haha

Bo nie miała koleżanek, dlatego poszła sama. 






"Książki! I spryt! Są ważniejsze rzeczy- przyjaźń i męstwo.
Przynajmniej w Gryffindorze nikt nie musiał wykupić. Oni mają czysty talent (dziwnie)
Jeśli bycie dobrym we wróżbiarstwie znaczy, że muszę udawać, że widzę omeny śmierci w fusach od herbaty, jestem pewna, że będę uczyć się tego znacznie dłużej.
Przepraszam, ale nie lubię chłopaków tylko dlatego, że są przystojni!
To, że twoja dojrzałość uczuciowa mieści się w łyżeczce od herbaty nie oznacza, że wszyscy są tak upośledzeni.
Powiedziałeś nam kiedyś, że będzie czas,żeby to wznowić, jeśli będziemy chcieli. Mieliśmy czas, prawda?
Zawsze ton zaskoczenia"
Sorry, że tak dziwnie, ale tłumacz mi wariował, a z angola bardzo dobra nie jestem ;)



Pozdro
Wercia ;)
PS.: Większość (jak nie wszystkie) obrazków z HP pochodzi ze strony Miotła, Tłuczek, kawał Znicza napierdalaj dziś w Quidditch'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz