czwartek, 17 stycznia 2013

OMG


W niedzielę siedziałam sama w domu. Słuchałam "Here comes the Sun" The Beatels, kiedy zobaczyłam taki komentarz:




Napisałam to w tłumaczu i wyskoczyło mi tłumaczenie:
Nie będę brać faktu (?), ze jeszcze słuchacie tych śmieci. Jeśli chcecie usłyszeć coś....(nie wiem co to) to przejdźcie do pasku wyszukiwania i wpiszcie "Gangam style". Ta piosenka ma 937 odsłon w zaledwie pięć miesięcy! czy to nie jest szalone?? Muzyka współczesna na całe życie! Led Zeppelin, Beatels, Door- to śmieci, ludzie!
A odpowiedź do tego komentarza:
Spi******j ze swoją gejowską muzyką i słuchaj prawdziwej muzyki jak to.
 Przyznaję, jeszcze nie widziałam, żeby ktoś obrażał stare piosenki. Nowe- oczywiście, niejeden raz, ale stare? Ja słucham The Beatles- trzech piosenek. Fajne są. Czasem lubię posłuchać piosenek starszych ode mnie ;) Jutro idziemy do kina na "Hobbita". A potem-wolność, ferie!!!Dwa tygodnie bez matmy...raj. Obrazki:

Tak, mogliby...... POWINNI BY.


                 

Miałam tak przy "Smooth Criminal" Michaela Jacksona. 
                               



                                  



                          





Na świecie tyle zarąbistych miejsc, a mnie tam nie  ma....


Zastanawiałam się nad tym i.....nie wiem. 
                         
Scena z "Ona to on". Channing Tatum....Pozdro, Madzia ;))



                                 
Bingo.
                                 



Byli w Ghanie (gdzieś w Afryce) a teraz są w Tokio (Japonia).
                           



My z Marysią składamy się na taką kulę, co oni tam chodzili ;)))




                               Kiedy leci mój kawałek




                       

                        Kiedy przeglądam się w lustrze i stwierdzam że wyglądam zajebiście


Pozdro
Wercia ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz