poniedziałek, 7 stycznia 2013

"Szkoda, że nie możesz sobie doprawić dodatkowej ręki, Malfoy. Żeby złapała za ciebie znicza"

To powiedział Harry do Malfoya w "HP i  "Więzień Azkabanu". Dzisiaj miałam kartkówkę z angielskiego ze słówek. Było piętnaście i napisałam wszystko. Z tego własnie przedmiotu mamy Workbook, Student's Book i Companion. Ten ostatni to taki jakby słownik ,ale ma format książki i nie jest aż tak gruby. Ja dzisiaj przed polskim z Magdą coś tam patrzyłyśmy i słówko numer 10.4 to....tusk! A znaczy to "kieł, cios". Nawet nie miałam pojęcia, że takie słowo istnieje! Jutro sprawdzian z historii, trzeba się pouczyć ;((



Mam matmę cztery dni pod rząd, zaczynając od dzisiaj ;(( A jeszcze w czwartek sprawdzian!!




"Prawdziwi artyście nigdy nie odchodzą. Z czasem tylko przestają grać koncerty na żywo"- było na jednym obrazku, który kiedyś wstawiłam. MJ- always in our hearts


Chciałabym umieć tak rysować....


OMG, VOLDEMORT DO MNIE PISZE!!!!!!!! ON PISZE DO NAS WSZYSTKICH!!!!




Czwarty raz z rzędu zwycięstwo! Gratulacje!



Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz