czwartek, 24 stycznia 2013

Hahahahah

Weszłam na besty(jak z resztą codziennie) i zobaczyłam filmik "Oni nie umieją normalnie kręcić reklamy haha". To reklama Coca-Coli z 1D.

Heh "From One Direction....from One Direction". I to jak Zayn wstaje i mu spada kapelusz ;)) Przedwczoraj poszłam spać ok.1 w nocy. Posprzątałam w szafie i przeczytałam książkę. 125 stron, cienka. Obudziłam się około 12.00. Właściwie, obudziła mnie koleżanka mojej siostry, która była u nas na noc. Dobrze, bo inaczej nie wiem, do której bym spała ;)) Jutro jadę do babci i wracam w niedzielę,z kolei w poniedziałek jadę do Warszawy i wracam prawdopodobnie w piątek,więc,Zosika, raczej się nie spotkamy ;(( Musiałaś zachorować na te ferie? Dzisiaj poszłam do biblioteki. Brałam tak książki i brałam...i dopiero, kiedy zaczęłam je pakować, uświadomiłam sobie, ile ich jest. DUŻO. W tym pierwsza i szósta część HP, "Igrzyska Śmierci" i "Igrzyska Śmierci:W pierścieniu ognia" (czy coś) i wiele innych. Wszystkich i tak nie wezmę ;)




Rozumiem, można WIELBIĆ 1D, ale czegoś takiego to ja bym nie zrobiła.




Taa i czasem nie chce się wracać do domu.....





Ja umiem narysować Poker face i Cereal Guy ;)




Idę szukać horkruksów. 




A wskazówki zegara, wydawać by się mogło, stoją w miejscu....




                                                       



Nocą miasta wyglądają ładniej niż w dzień. Moim zdaniem.

Eeeestraaaa...............




Tak, ale pewnie ktoś musiałby zdrapać mnie ze ściany ;))




Gorzej, gdybyś zwalił/a się w nocy  na krzesło.......ale chciałabym mieć takie łóżko ;)





Hahahah!!

haaha, sweet ;)





hahahah



Hahaha, to niemożliwe.



hahahahahaah


ja znam tylko Chestera Benningtona i Mike'a Shinodę. 




Pierwszy raz Albus Dumbledore mnie przeraża......





Od jego patronusa ;))



Pozdro
Wercia;)




1 komentarz: