czwartek, 16 maja 2013

"Do you know the enemy? Do you know your enemy?"

Z piosenki Green Day "Know your enemy".Wczoraj dostałam 5- z informatyki!!! Za fotomontaż. Wstawiłam irbis (czyli panterę śnieżną) na taki śnieg,ale tło było trochę ciemne, a irbis jasna. Zdjęcie wzięłam takie:

I takiego ładnego kotka mieć w domu ;)

Dzisiaj miałam na 8.55, bo nie było angielskiego i kończyłam o 12.35, bo czwartkowy niemiecki przenieśli mi na środę. A w poniedziałek mam na 9.50 do 12.35, yay, yay, yay!!! Kicha, bo jutro:
1. Matematyka- poprawiam sprawdzian
2.Historia- piszę sprawdzian
3.Niemiecki- kartkówka ze słówek
4.Angielski- pisze sprawdzian
5.Biologia- pani pyta
6.WF- nic, ale i tak go nie lubię
7.WF- to samo, co powyżej
A więc, jutro ciężki dzień. Padam. 



Kobieta zmienną jest...



Hmm, true....

"To był Snape, lol nie, to był Quirrel
To był Draco,lol nie, to był Tom Riddle
To był Syriusz, lol nie, to był Peter Pettigrew,
To był Karkarow, lol nie, to był Barty Crouch Junior
To była Umbridge, lol nie, to był Voldemort,
To był Draco,  lol nie, to był Snape,
To był Voldemort, lol nie, och, zaczekaj, to był Voldemort i wszystko się skończyło. Omg, potrzebuję trochę czasu w samotności."
Yeah, it's over ;((

Lazy day ;)

"...na świecie.
magiczny, niezapomniany, fenomenalny, zmieniający życie, klej (what?), inspirujący,  dobry,  bajeczny, świetny, legendarny, przezabawny, podniosły"
Nie wiem, o co chodzi, ale spoko. 

Moje tło na fb.
"All you need is love, love is all you need..."





Paul, jaka mina xD



Pozdro
Wercia;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz