poniedziałek, 20 maja 2013

"Please please me, whoa yeah, like I please you.."

Z piosenki The Beatles "Please please me" z płyty o tej samej nazwie. W piątek poprawiałam sprawdzian z matmy (z którego dostałam lufę) i nie zrobiłam tylko dwóch zadań na osiem. Żeby była chociaż trója ;) Jak się dowiedziałam w czwartek od Madzi, sprawdzian z historii został przełożony na dzisiaj, na godzinę wychowawczą. A w piątek:
-poprawiałam matmę,
-pisałam sprawdzian z angielskiego (i dostałam 6 z kartkówki z drugiej części czasowników nieregularnych ;)
-na niemieckim nie było kartkówki ze słówek,ale miała być, bo pani powiedziała, że pod koniec lekcji,ale będzie na następnej,
-na biologii pani nie pytała,
-dwóch wf-ów nie było, bo pani pojechała na zawody, więc skończyłam lekcje o 12.35.
Fajnie, dziś na 9.50 do 12.35, yay!!"I believe I can fly, I believe I can touch the sky, I think about it every night and day, spread my wings and fly away..." great song.









Yes, me too. 






I don't want to live on this planet anymore again!

Talk to my hand, bitch!

Me!!


"Czapki z uroczystości  wręczania dyplomów?
Dużo zapisujemy się na studia (czy coś)
To rodzaj smutku.
Czy to czapki z uroczystości wręczania dyplomów? Jakie kreatywne!
...albo dziwaczne."
Zgadzam się z Charliem ;)


"Czy "gruby" naprawdę jest najgorszą rzeczą, jaką może być człowiek?
Czy "gruby" jest gorsze od "mściwy", "zazdrosny", "płytki", "próżny" , "nudny" albo "okrutny" ? Nie dla mnie"

Hahah, true.

"Historie, które kochamy najbardziej, zostają w nas na zawsze"

"Miłość jest jak wiatr...Nie możesz jej zobaczyć, ale możesz ją poczuć."
"Panie, wyrzuć trochę mózgów z nieba."
No niektórym by się przydało....

Moja reakcja, kiedy dowiaduję, się, że nie ma matmy ;))

A to, kiedy gadam z siostrą. 

Dobra, lecę do szkoły.
Pozdro
Wercia;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz