środa, 1 maja 2013

"We're gonna die young, we're gonna die young.."

Z "Die young" Keshy. Fajnie, pięć dni wolnego!! Yeah, yeah,yeah!! - przypomniało mi się z piosenki TB "She loves you". Zapomniałam napisać w niedzielę (czy kiedy tam indziej, kiedy pisałam o moim wyjeździe), że kiedy jeździłam sobie po Gdańsku tramwajem, to zauważyłam, że na jednym budynku ktoś napisał sprayem "Shine on you crazy diamond" (to piosenka Pink Floyd, jeśli się nie mylę) a na drugim "nacjonalizm=dobrobyt". Było na WOS-ie- postawa głosząca, że najwyższą wartością człowieka jest naród.                    Nie mam o czym pisać, więc chyba sobie obejrzę (właściwie skończę oglądać) "Igrzyska Śmierci". W listopadzie to kin wchodzi druga część "W pierścieniu ognia".

I mieć taki widok codziennie po przebudzeniu.....

Tak, też tak odpowiadam.

Hahahaahahahahhhaah

"Jesteś w Gryffindorze, Hafflepuffie, Ravenclawie czy Slytherinie?
To też jest ze "Zmierzchu"?"
hahah


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz