wtorek, 14 maja 2013

Dzisiaj trochę filmików ;)

Siemka! W sobotę wieczorem natknęłam się na fajny filmik, a chciałam tylko pokazać bratu "I knew you were trouble goat edition". A znalazłam to:

W niektórych to nie brzmi tak fajnie,a ale co do Rebeki Black- nawet ta koza lepiej wrzeszczy niż ona śpiewa. "Don wake me AAAAAAAAAAA!!!!!!". Te kozy są świetne. Drugi filmik znalazłam, kiedy na fb Viva o tym napisała. Gdzieś chyba jest dłuższa wersja, ale jej teraz nie znalazłam.


"SHADOW PICO!!".Ten filmik wysłał mi mój kochany brat na fb. Lubię 1D (nawet bardzo), ale co mi tam, to zabawne. Nie znalazło mi tego na yt, ale tu jest link:

http://www.youtube.com/watch?v=1PNXVlS8VZw

A tutaj mamy Swiftie:



"Devil, devil, devil!!!!!!". U mnie dzisiaj nic, jak zawsze. Oprócz tego, ze moje proponowane oceny na ten dzień to 3 z matmy, 4?5 z geografii, a ("z nadzieją na więcej" jak powiedziała pani) i 5 z religii. Kurde, z matmy to się muszę podciągnąć, ostatnio dostałam pałę ze sprawdzianu. Ale poprawiam ;)

"Przyjaciel mugol: Nie lubię Harry'ego Pottera...Wolę Zmierzch
Ja: Nikt nie pytał Cię o zdanie, ty wredna szlamo."
Miny Draco mnie czasem rozwalają!


Niezły krem przeciwzmarszczkowy!



"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."



Śpię na prawym ramieniu, a i tak nic nie pamiętam!




Hahahahah


"Będę walczyć w tej wojnie...
Pomogę ocalić świat magii...
Po prostu będę tu leżeć i pozwolę mojemu świecącemu chłopakowi wykonać całą robotę..."
Leniwa Bella ;)

EXPECTO PARONUM!!!!





O cholera, a u mnie już wanny nie ma! Jakby co, tam, gdzie jest Eminem- to z teledysku do "3 a.m." i on tam siedzi w wannie krwi,jeśli się nie mylę. 

Witamy w klubie!



Za dużo to nie będziesz miał do pokazywania...

"Och, Justin, ty romantyku!". To Selena, no nie?

WŁAŚNIE.....
BOŻE, WIDZISZ I NIE GRZMISZ!!



Pozdro
Wercia;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz