środa, 8 maja 2013

"White America, I could be one of your kids..."

Z piosenki Eminema "White America". Wczoraj był sprawdzian z geografii i wiedziałam... myślę, że sporo. Myślę. A to, jak myślę, a jak naprawdę jest, to co innego. N a początku roku szkolnego powiedziałam sobie "Musze mieć co najmniej średnią 5.0". Prooooszę, żeby tak było! Dobra, dzisiaj dużo obrazków, więc już się zamykam:




Wkurzające ;(

Hmm, ciekawe....



Not bad ;))

True story ;))

Kiedyś tam pojadę!!!

Ja też...

hahahaha

Balangowicze ;)




Coś, co chcę zrobić każdego ranka....


E tam, i tak wolę Polskę



Amen!!





Druga część "Igrzysk" już w listopadzie, muszę iść!!

"Moje życie to nieustanna walka pomiędzy miłością do jedzenia,a chęcią bycia chudą"
Taa, i to pierwsze zazwyczaj wygrywa ;(

LOLA!!!!!!

Z piosenki "Slipped Away" Avril i oznacza :
Dzień, w którym odszedłeś,
Był dniem,w  którym zrozumiałem,
Ze nic nie będzie tak samo
Smutne ;((

Me too :)))

Harry i Ginny, ktoś ładnie rysuje 

"Będziemy razem aż do samego końca"

Ravenclaw. Wolałabym Slytherin,a le spoko ;))

"Och, znowu ty!
Harry Potter? Chodź umrzeć!
La la la la nie słucham"
heheh


"Obroniliśmy kamień filozoficzny
Znaleźliśmy sekretną komnatę
Uwolniliśmy niewinnego więźnia
Zostaliśmy wybrani przez Czarę
Walczyliśmy obok Zakonu
Nauczyliśmy się od Księcia
Zniszczyliśmy (?) Insygnia
Jesteśmy pokoleniem Harry'ego Pottera"
  



"Myślę o Tobie codziennie.
Dupku"

"Może nie byliśmy dla siebie stworzeni..." 




Pozdro
Wercia;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz