piątek, 11 kwietnia 2014

"And I know now, that I'm so down..."

Z piosenki 5 Seconds of Summer "She looks so perfect". Wczoraj w szkole było normalnie, dostałam dwie piątki minus z niemca. Na informatyce w końcu pan sprawdzał prezentacje. Stawiał dwie oceny, za pomysł i technikę. Ja za moją piękną prezentację o Beatlesach dostałam 5 i 6. 5 za pomysł, i powiedział, że "to byli chłopcy z fantazją i mogłaś tu jej trochę pokazać". Podobno palili marihuanę, mogłam to napisać, dopiero byłaby fantazja! Za technikę dostałam 6, jako jedyna z klasy wstawiłam dźwięk do prezentacji. Dobrze, że posłuchałam Bartka i zrzuciłam tę piosenkę z prezentacji("For no one) na pendrive'a, inaczej by nie leciała. Mądry ten mój brat. Dzisiaj na pierwszym polskim robiliśmy karty, na historii obejrzeliśmy dalszy ciąg filmu "Mój biegun"(zaczęliśmy wczoraj na wos-ie), na angielskim normalna lekcja, na drugim polskim był sprawdzian(nie poszedł mi dobrze, tak mi się zdaje), na wf-ie miałyśmy zaliczać stanie na rękach, ale dzięki Bogu grałyśmy w siatkę, na religii też oglądaliśmy film, na wdżwr odrabiałam polaka, bo mi się nudziło, a na drugim angielskim była kartkówka ze słówek i e-mail na ocenę. W środę mam konkurs z angola, ale on jest prosty, brałam w nim udział w tamtym roku i zajęłam pierwsze miejsce. Poza tym, test jest robiony na podstawie mojej książki z angola, i dwa zdania powtórzyły się jakieś trzy razy, więc aż tak się nie stresuję. Nawet jeśli, nie tak jak przed rejonem i wojewódzkim :) Na fb zobaczyłam coś. Dobra, zrobię mały spoiler dla oglądających PLL jak ja. W piątym sezonie zamiast odcinka halloweenowego będzie odcinek świąteczny i ogólnie w sezonie będzie dużo śniegu :)




#10dziewczyndlaktórychmogłabymzmienićorientację

"Wierzę w muzykę tak, jak ludzie wierzą w bajki"




"Jesteś ofiarą swoich własnych myśli"
"Legenda mówi, że kiedy nie możesz spać, to dlatego, że jesteś w czyimś śnie"

"Będziesz o mnie pamiętać za 10 lat?"

"Nie poddawaj się, początek jest zawsze najtrudniejszy"

Wiecie, co jest dołujące? Kiedy dziewczynki młodsze od ciebie lepiej śpiewają(i rapują). No i, są bardziej urocze.





No ale Chloe bije wszystkich na głowę :)



"Jedziemy do Disneylandu!", a ona tylko takie "wtf?" ☺



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz