sobota, 26 kwietnia 2014

"Even if I try to push you out, will you return?"

Z piosenki Kelly Clarkson "Dark side". Święta szybko minęły, ale szczerze, nie różniły się zbytnio od innych dni. Przynajmniej dla mnie. W tym tygodniu w ogóle nie szłam do szkoły, egzaminy, ha ha. No dobra, w piątek poszłam, bo była nocka klasowa, na której byłam tylko ja, Ganja, Natalka, Magda, Basia, Ula i Patryk. No i pani Ania i pani Agata(która wymiękła i zasnęła). Robiliśmy rzeczy na Dzień Europejski, na który przyjadą ludzie z innych państw. Z tego też powodu każda klasa losowała państwo europejskie, na które ma ozdobić swoją klasę. Pisałam o tym? Nieważne. Tak czy tak, my mamy Portugalię. Nie jest źle, Hiszpania albo Wielka Brytania byłaby łatwiejsza, no ale zawsze mogliśmy wylosować jakąś Łotwę, więc nie będę narzekać. Obejrzeliśmy też film "Agenci bardzo specjalni", który był zabawny. Pani Ania siedziała przy biurku i jak na nią raz spojrzeliśmy, to chyba spała. W przeciwieństwie do nas, bo potem graliśmy sobie w karty i gadaliśmy. Wróciłam do domu ok. 5.40. Gdyby moja mama nie szła na 6.30 do pracy, nie otworzyłabym drzwi, bo był w nich klucz. Spałam, aż Olka nie wróciła ze szkoły ok. 13.00 i zaczęła wrzeszczeć na cały dom, żebym wstała. Przynajmniej nie chodzę zamulona cały dzień. Dobra, może trochę :) Podsumowując, było bardzo fajnie, chociaż niektórzy myślą, że pomiędzy mną,a  KIMŚ, COŚ jest, ale nie ma :)

"Pobłogosław, Panie Boże, ten pożywny makaron z mikrofalówki i ludzi, któzy go sprzedali" nigdy tego nie zapomnę :)

Biedna Emily...

Lepiej, żeby chłopak sprawiał, że dziewczyna się śmieje, a nie płacze. No chyba że ze szczęścia :)
Louis na cheerleaderkę


ładnie razem wyglądają, ale i tak wolę Jelenę od Jiley.
"Widziałam lepsze dni, ale widziałam też gorsze. Nie mam wszystkiego, czego chcę, ale mam wszystko, czego potrzebuję. Obudziłam się z bólami, ale się obudziłam. Moje życie może nie jest idealne, ale jestem błogosławiona(?)"


Miley i Lily jakie gangsta :)


"So I don't have to say you were the one that got away..."





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz