środa, 16 kwietnia 2014

"I used to roll the dice, feel the fear in my enemy's eyes..."

Z piosenki Coldplay "Viva la vida". Wczoraj na matmie było tylko 9 osób, ale potem przyszły jeszcze trzy. Na polaku pani przeszła się po sali i sprawdzała, czy wszyscy mają zrobione karty z "Romea i Julii". ja nie miałam jakiegoś tam cytatu w jednym zadaniu, ona do mnie cośtam gadać zaczęła, i powiedziała do mnie "Wiki", a ja ją poprawiłam "Weronika". Na koniec, kiedy dzwonek zadzwonił, wezwała mnie do siebie i zaczęła mnie przepraszać. Nie ma sprawy. Już nie pierwszy raz ktoś pomylił moje imię. Byłam "Moniką" albo 'Dominiką", a kiedyś pani z biologii myliła mnie z Ganją :) Wracając do wczoraj, na geografii dyżurni zawieszają mapę. Wczoraj robiłam to ja i Ada, i ja chciałam, żeby mapa "się podwyższyła", a ona spadła ;p Na wf-ie graliśmy w ręczną, a na chemii była kartkówka, ale poszło mi raczej dobrze. Impossible. Dzisiaj mnie i Magdę ominął wf o 8.00(jaka szkoda, zaraz się popłaczę), bo poszłyśmy na konkurs z angola. Byłyśmy na nim w tamtym roku(zajęłam 1. miejsce), to taki na podstawie naszych książek. Napisałam go w 15 minut. Byłyśmy na matmie, ale nie byłyśmy za to na zajęciach technicznych, bo poszłyśmy na galę laureatów. Najwięcej było laureatów z matmy(24) a najmniej z rosyjskiego(1). Polegało to wszystko na tym, że czytali nazwiska laureatów z danego przedmiotu, oni wychodzili na środek, dawali im zaświadczenia, że są laureatami, wszyscy klaskali, i wracali na swoje miejsca. To było takie trochę dziwne, stać tam i słuchać, jak inni biją ci brawo. Z tego, co mi się wydaje, na Święta nic nam nie zadali, ale musimy napisać esej na angielski. Tam jest tylko od 80 do 130 słów, i ja mam się w tym zmieścić?

(Jak zawsze spóźniona o jeden dzień) życzę dla Emmy wszystkiego naj w dniu jej 24 urodzin!!


Ezra, stąpasz po cienkim lodzie.....

"Masz zaproszenie? Na pewno nie ode mnie"

"Bądź odważny, walcz o to, w co wierzysz i spełniaj swoje marzenia"
"Pewnego dnia, będę w miejscu, w którym zawsze chciałam być"






10 kwietnia minęły 44 lata od ich oficjalnego rozpadu :(
"Oh, take me back to the start..."

"Zabiłam się tak wiele razy,
Topiłam swoją duszę różnymi sposobami,
a ty wciąż śmiejesz się ze mnie,
kiedy mówię o samobójstwie.
Bo wiesz, że nie dźgnęłabym się,
wiesz, że nie rzuciłabym się pod pociąg, lub przyłożyła sobie pistoletu do głowy,
ale tym, czego nie wiesz, jest to, że moje serce może być martwe, nawet jeśli wciąż bije"
.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz