wtorek, 29 kwietnia 2014

"Tonight is the night where I make you see that I can be anything, anything..."

Z piosenki Lucy hale "Make you believe". Wczoraj miałam już lekcje według nowego planu lekcji, który jest głupi. Dwa dni pod rząd zaczynam matmą. Wczorajszy wf z kochaną panią Czają polegał na tym, że wyszłyśmy na podwórko(ćwiczyłyśmy tylko we cztery) i robiłyśmy trzy okrążenia wokół boiska, a potem mierzyłyśmy sobie tętno, znowu trochę pobiegałyśmy, i znowu zmierzyłyśmy. jaki to ma sens, jeśli w ogóle jakiś ma? Zaczęłam wczoraj rehabilitację(jak co pół roku) i kicha, bo mam ją dopiero o 16.45, a kiedy wracam, jest po 18.00. Dzisiaj znowu zaczęłam matmą(why?), na geografii była kartkówka z mapy Europy(średnio mi poszła), dostałam piątkę z kartkówki z chemii(lol), na wf-ie zrobiłyśmy rozgrzewkę na podwórko(help me), potem biegałyśmy prze płotki, co jest shitem,a na polaku była kartkówka. Jutro całe szczęście nie ma lekcji, bo jest ten dzień europejski. Szczerze, to nawet nie wiem, co będę tam robić. Whatever.



Kupi mi ktoś czarną bluzę z kapturem?




Wystawiał język zanim Miley na to wpadła

Wolę Gin od Babi




Jakoś tak płacz przychodzi łatwiej


"Drogi Boże,
z głębi mojego serca, chcę Ci podziękować za bycie ze mną na całość(?), nie zostawienie mnie nigdy, za kochanie mnie"



"Nigdy nie ufaj komuś,komu zajmuje godziny, żeby co odpisać, ale kiedy jest z tobą, zawsze ma komórkę w ręku"
"jeśli kogoś kochasz, pozwól mu odejść. Jeśli wróci, będzie twój, jeśli nie, nigdy nie był"

"Jeśli kogoś KOCHASZ, pozwól mu ODEJŚĆ. To działa też do ludzi, których NIE  kochasz"

"Zawsze będą ludzie mówiący ci:
-Nie możesz!
Spójrz im w oczy i powiedz:
- No to patrz!"



aluzja do czołówki PLL, gdzie Aria przykłada palec do ust i robi "shh"

Muszę was zawieść, oni nie są z USA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz