wtorek, 1 kwietnia 2014

"I'm not too shy to show I love you, I got no regrets..."

Z piosenki Seleny Gomez "Come&Get it". Dzisiaj była tylko jedna lekcja(niestety matma, a na niej sprawdzian) i potem pojechaliśmy do Plazy na jakiśtam spektakl czy coś, a po tym na kręgle. Byliśmy na nich 2 godziny i już po godzinie się nam trochę nudziło, ale ogólnie było ok. Z tego powodu, że nie znalazłam dzisiaj obrazków(dobra, prawie nie szukałam) potłumaczę sobie coś.
Ylvis - Stonehenge

Moje życie jest takie udane, 
Mam wszystko, czego mężczyzna mógłby kiedykolwiek potrzebować,
Mam fryzurę za 1000 dolarów,
I nawet talkshow w telewizji,
I wiem, że powinienem być szczęśliwy, ale zamiast tego,
Jest pytanie, którego nie mogę wybić sobie  zgłowy,
Jakie jest znaczenie Stonehenge?
 Dobija mnie to, że nikt nie wie,
dlaczego to zostało zbudowane 5000 lat temu, 
Dlaczego zbudowali Stonehenge?
Jak mogli podnieść kamienie tak wysoko,
Całkowicie bez technologii,
Którą mamy dzisiaj,
Kiedy robię moje Jalapenos,
Kalmary i prosciutto,
Jestem królem!
Moja żona oklaskiwała mnie w kuchni, 
Kiedy powiedziałem jej, że wszystko, co kupiłem jest z miejscowego sklepu,
I kiedy dzieci poszły spać, jesteśmy zupełnie sami,
Ona uśmiecha się do mnie,
wtedy bawi się moimi (wiecie czym),
Wszystkim, o czym myślę, jest Stonehenge,
 Myślę o tym, kiedy śnię,
Największy krąg, jaki kiedykolwiek widziałem,
Jaki jest cel Stonehenge?
Gigantyczny granitowy tort urodzinowy,
 Czy więzienie, zbyt łatwe do ucieczki?
(Stonehenge!)
(Stonehenge!)
(Dużo kamieni w rzędzie!)
Było 25 ton każdego kamienia, mój przyjacielu,
Ale zdumiewająco wyciągnęli z piasku(?)
I je poruszyli,
I je zaciągnęli,
I poturlali je 46 mil od Walii!
(Jaka jest umowa ze Stonehenge?)
Powinieneś był zostawić malutką wskazówkę,
Dlaczego zrobiłeś ten pieprzony labirynt z kamieni!
Kto, do cholery, zbudował Stonehenge?
Dwaj z epoki kamienia łupanego zastanawiali się co robić, 
Kto po prostu powiedział "Facet, zbudujmy krąg lub dwa!"
Dałbym wszsytko, żeby wiedzieć o Stonehenge,
Tak, dałbym wszystko, co muszę dać,
(Dałbyś im swój samochód?)
Żartujesz sobie ze mnie, oczywiście, że dałbym samochód, 
(Jakim samochodem jeździsz?)
Jeżdżę Civic, jeżdżę Civic,
Jeżdżę Civic!
(Samochód, któremu możesz zaufać!)
Nieważny samochód, porozmawiajmy o kręgu,
(O jakim znowu kręgu?)
To Stonehenge, to Stonehenge!
Boże, to najlepszy krąg ze wszystkich!
(Jakie jest znaczenie Stonehenge?)

Znam tylko dwie piosenki Ylvis, ale łatwo zauważyć, że mają dużo pytań :) Wcześniej "jak robi lis?" a teraz "Jakie jest znaczenie Stonehenge?". Jutro mam kółko z niemca, grr.





 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz