sobota, 20 października 2012

As long as you love me

Słucham teraz tej piosenki. Ale nie śpiewa jej Bieber, tylko Backstreet Boys. To taki boysband, który powstał w 1993 roku. Jego członkowie w chwili obecnej nie są już chłopcami...One Direction podobno są nazywani "drugimi Backstreet Boys". W sumie, to też boysband, też jest ich pięciu, i założę się, że BB też śpiewali o miłości! Ale 1D według mnie są ładniejsi. Ci, którzy ich nienawidzicie- myślcie sobie,co chcecie. Ja ich lubię.
TAK, LUBIĘ ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!!
Super, dzisiaj nie ma rodziców, Olka poszła na noc do koleżanki, w domu tylko ja i Bartek ;)))Boli mi prawe przedramię, jak w nie walę. To może od wczorajszych kręgli. Kojarzycie piosenkę Meza i Ewy Jach "Kryzys" ? Tam jest "Mamy kryzys, kryzys, kryzys..." Ja mam kryzys- PRAWIE SKOŃCZYŁY MI SIĘ OBRAZKI!!!!!!!!!!!!!!!!!Ale prawie.... ;)

To trudne.....


"Nie mogę się uwolnić".No właśnie.....



Będę nauczycielem religii, który nie ma facebooka ;)


Mam tylko tyle!!!!!! Na razie wstawię coś ze zszywka.pl :

Ja chcę!!!



To też chcę!!!


Teraz w wykresy.pl

Widzę zamarzniętą kałużę: –   

Titanic –
Właśnie ;)


 
Tak ;)

A teraz z komixxy.pl
Cud –   

Dobra, nic więcej nie mam ;(

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz