piątek, 5 października 2012

TEAM JACOB!!!!!!!!!!!

Siemka! to już mój drugi post tego dnia! Musiałam go napisać,bo natknęłam się na YouTube na super filmik.Znalazłam jakiś czas temu na tekstowo.pl takie coś jak- Jacob Black-You belong with me. To przeróbka piosenki Taylor Swift o tym samym tytule. Tu tłumaczenie:

Jesteś w lesie z Twoim wampirem Edwardem Cullen'em
On zawsze jęczy i narzeka, jest taki ponury


Nigdy nie pojmie Twojego człowieczeństwa tak jak ja

Jestem na siłowni, to typowa wtorkowa noc
Podnoszę pewien ciężar, który jemu się nie podoba


I nigdy nie pozna Twojej rodziny tak jak ja

Ale on się błyszczy, a ja jestem taki owłosiony
On jest taki seksowny, a ja taki straszny
Marzę o dniu, kiedy się obudzisz i zobaczysz,
że nienawidzisz wampirów, a kochasz kły

Gdybyś tylko mogła dostrzec, że jestem wilkiem, który Cię rozumie
Byłem tu cały czas, więc dlaczego nie widzisz?
Należysz do mnie,
Należysz do mnie

Spędzamy wspólnie czas w Forks, podczas gdy on jest we Włoszech
Nie mogę przestać myśleć, że tak powinno być
Wyję do księżyca i myślę sobie
Hey, czy Ed nie jest wstrętny ?

A ty jesteś taka piękna, że możesz rozświetlić to całe miasto 
Nie dostrzegałem tego od momentu gdy on przyprowadził tych krwiopijców
Mówisz, że jest w porządku wiem, że zasługujesz na coś więcej
Hey, co ty robisz z takim tępym kretynem ?

On jest taki blady, ja taki opalony
On jest łajdakiem, a ja prawdziwym mężczyzną
Marzę o dniu, kiedy się obudzisz i zobaczysz,
że nienawidzisz wampirów, a kochasz kły

Gdybyś tylko mogła dostrzec, że jestem wilkiem, który Cię rozumie
Padam na cztery łapy, więc dlaczego nie widzisz?
Należysz do mnie


Niezłe, no nie? "Podnoszę pewien ciężar, który jemu się nie podoba". Hahahah. W oryginale(czyli piosence Taylor  było "Siedzę w pokoju, to typowy wtorkowy wieczór, słucham muzyki, której ona nie lubi". Wiecie, jest o tym,że ona śpiewa do chłopaka, który jest zajęty,że tylko ona go rozumie, i on do niej pasuje. A ten filmik to "20 reasons to be on Team Jacob" czyli "20 powodów, żeby być w teamie jacoba" czy jakoś tak.
 Tłumaczenie:( z translate.google.pl)
#1- jest wilkołakiem
#2-Zawsze daje duże uściski 
#3-Dba o Bellę
#4- Nienawidzi wampirów
#5-jest umięśniony (i to jak ;))
#6-Jest gorący
#7-Jest wysokim, przystojnym brunetem( czy jakoś tak)
#8-Potrafi jeździć na motocyklu
#9-Potrafi naprawić każdy samochód
#10-tego nie wiem ;)
#11-Ma puls( a wampiry nie!)
#12-Jest zabawny
#13-On nie błyszczy
#14-jest samcem alfa(cokolwiek to znaczy)
#15-Będzie utrzymywał ciepło w nocy
#16-Potrafi kopnąć Edwarda, ale....(tego nie wiem)
#17-Będzie cię chronić przed niebezpieczeństwem.
#18-walczy o to, czego chce
#19-Nie jest "doskonały"
#20-Biega półnago cały czas! 

A drugi to "100 rzeczy, których Bella by nigdy nie powiedziała". Ale dużo tego i nie chce mi się tłumaczyć. 
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz