wtorek, 30 października 2012

"I DON'T WANNA MISS THIS KISS"!!!!!!!!

To w tytule pochodzi z refrenu piosenki Carly Rae Jepsen "This kiss". jest też do tego teledysk. Bartek mówi, że ona "ma fajne flow". Flow - w muzyce płynne przejście między wersami, wpasowane w beat oraz balans głosem- napisali na Wikipedii. Dzisiaj miała być kartkówka z niemca, ale nie było ;) I dostałam 5 ze spr. z niemca ;) Na matmie Natalka gadała z Patrykiem, który siedzi za nami, a pani:
-Dziewczyny, nie gadać!
 A ja, tak po cichu do Natki:
-Patryk to dziewczyna? Podważa pani jego płeć.
A potem Karolina gadała z Magdą, a pani:
-Chłopaki, nie gadać!
A ja znowu po cichu:
-Karolina i Magda to chłopaki? Podważa pani ich płeć.
Taa, pani pewnie nie spojrzała, kto tak gada. Albo myli głosy dziewczyn z głosami chłopaków. Kiedy położyłam się do spania, zamaniło mi się, żeby nauczyć się robić bransoletki z napisami. I nie mam pojęcia, czy dam radę. na jednym blogu znalazłam instrukcję- trzeba mieć 8 nitek w jednym kolorze na napis, i 5 drugiego koloru na tło. Na drugim blogu widziałam coś takiego, że ilość i kolory mulin zależą od wzoru i od nas. To właśnie znalazłam na blogu http://www.jbrans.eu/index.html   . Kto wie, może się tego nauczę. Nawet jeśli, już dostałam jedno zamówienie. Kiedy dla Marysi to rano powiedziałam, ona spytała, czy jej zrobię z jej imieniem.Zostawmy bransoletki. Wczoraj na MTV Rocks leciała piosenka Metalliki "Enter Sadman" i mi się nawet spodobała. Słuchałam jej przed chwilą, a teraz słucham "Sad but true". Bartek ich słucha. On lubi Eminema- ja go czasem słucham. On lubi Linkin Park- ja ich czasem słucham. On słucha Metalliki- ja znam tylko dwie piosenki. Trochę się w niego wdałam. Nic dziwnego- kiedy byłam mała, czasem mówili na mnie "mały Bartuś ;) Bo lubiłam nakładać jego koszulki piłkarskie ;) stare, dobre czasy :) A teraz stare , dobre obrazki :)
Tak, rozumiem. 

Tak, tak właśnie mija weekend ;(((niestety


Ale ty masz paczadła.....


A giv it tu samłan speszyl, speszyl....


Myślałam, ze w ostatnim pomylili baki. Ale to jest ten moment na końcu, kiedy Bestia się odczarowuje.



Dziewczyny, kiedy robimy napad?



Chyba koń trojański ;pp


"Jestem zakochany w Tobie i w tych małych rzeczach"- to z nowego singla One Direction "Little Things". Super piosenka. przepraszam, ballada, bo jest powolna, ALE I TAK FAJNA.





hehehehe.....



Wiedziałam tylko to o Dumbledorze.



Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz