poniedziałek, 22 października 2012

K.I.C.H.A.

No właśnie, kicha. Dzisiaj zwolniłam się z trzech ostatnich lekcji, bo szłam na rehabilitację.I tak będzie przez następne dwa tygodnie, nie licząc weekendów i 1 listopada. Teraz, kiedy wstaje, jest jeszcze ciemno. I chce się spać. Z resztą jak codziennie. dziwne, ze jeszcze nie odłączyli mi kompa. Ale jutro już pewnie nie napiszę. Zobaczyłam sobie teledysk Little Mix "DNA"- jest chory, ale fajny. Na początku widać Perrie Edwards( która jest z Zaynem z One Direction) i ona jedzie samochodem z takim gościem. Zośka do mnie napisała, ze jakim cudem taka mała Perrie dała rade go zakneblować i wsadzić do samochodu, i jaka jest na to moja teoria. Wiem, ze to tylko teledysk, ale moja teoria jest taka : Wsypała mu do picia pigułkę gwałtu(!),żeby nic nie pamiętał, walnęła butelką w głowę, żeby zemdlał(taką szklaną), przyjechali 1D, pomogli wsadzić go jej do samochodu, a kiedy on się obudził, pomyślał "Co ja robię w samochodzie u tej wariatki?". To moja teoria, wiem, nieźle pokręcona ;) Oh my gosh, mam jutro sprawdzian z  gegry i niemca ;(((. Dzisiaj na matmie gadałam sobie po cichu z Natką.
J(ja): Jutro sprawdzian z niemca i z gegry.
N: Ja się chyba zastrzelę.
J: A ja skoczę z okna,
(tak, a mieszkam na parterze)
N: tak ,na pewno się zabijesz, co najwyżej skręcisz kostkę.
Żartuję, nie skocze z okna ;) Mieszkam na parterze ;) Chyba ze skocze  z okna dużego pokoju. Wyskoczę wtedy na balkon, a z balkonu do ogródka;) Ale Marysia, kiedy to powiedziałyśmy dla niej i Basi, pocieszyła mnie, mówiąc "Ale jak skoczysz z okna, skręcisz kostkę, pojedziesz do szpitala i nie będziesz pisać sprawdzianu!". Skoro tak...Mamo, idę poćwiczyć latanie! hehe. Obrazki :

Czyli prawie codziennie


Aż mi się chce śmiać ;)


Wiadomo, muzyka dobra na wszystko ;))

Święte słowa, święte słowa ....


świeci.....


Piąteczka!

Perfekcyjna pani domu u niektórych może nie być taka perfekcyjna ;) 


Pyycha...


No właśnie ;)


Znam pierwsze, drugie, trzecie, czwarte, szóste i siódme ;)

Musimy tak zrobić w zimę.

Ale zmiana


Jak nazywa się nieplanowana ciąża? Kinder Niespodzianka!
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz