poniedziałek, 29 października 2012

I znowu poniedziałek ;(

Siemka! Dziś wyszedł nowy singiel 1D "Little Things", jest super. Poniedziałek- mój znienawidzony dzień, głównie przez szkołę. Ale....dzisiaj poniedziałek, jutro wtorek, a pojutrze środa....wiem, wymieniam tu dni tygodnia, ale nie o to tu chodzi-po środzie nie trzeba iść do szkoły!!
YAY!!!!
Dostałam 5- z historii i 5 z polskiego ;) Chyba z dwa posty temu wstawiłam taką animkę:


Wpisałam sobie "godzina szatana" w Google i wyskoczyła mi strona paranormalne.pl i tam pisze, że to jest godzina 3.15, na przeciwieństwo śmierci Jezusa i dzieją się wtedy dziwne rzeczy.....Ja nie wiem, co o tym myśleć  ale trzymam się tej wersji, że to bujda. Bujda, bujda, bujda. Na tej stronie też są inne rzeczy, jak np. coś o UFO, niewyjaśnione zjawiska, 10 najstraszniejszych legend, jakie kiedykolwiek opowiedziano itd. I tak nie będę patrzeć, bo nie będę mogła spać ;) Zupełnie nie mam pojęcia, o czym pisać. Napisze, co myślę o różnych piosenkach:
1.PSY- Gangam Style- wymiata! Uśmiałam się już za pierwszym razem. Mój brat cioteczny(ten, o którym pisałam ostatnio) siedzi niedawno , i to leci na 4fun.tv, a on mówi "O, zaraz będzie winda". A mój drugi brat (rodzony) mówi, ze to jest "fantastyczne".I śmieszne ;)
2.Avril Lavigne- Girlfriend- Kiedyś myślałam, ze to jej pierwszy teledysk ;)  Od tej piosenki zaczęłam jej słuchać, bo Zośka(pozdro ;))mi o niej powiedziała. A co do teledysku- dla Avril dobrze i w czarnych, i w rudych włosach, ale najlepiej w wersji blond ;) I fajny pomysł z tą czarną, co piłeczką wepchnęła tą rudą do stawu ;)
3.Taylor Swift- You belong with me-Tay ładnie wygląda w kujońskich okularach. Ale ten chłopak, co ona tak do niego wzdycha jest brzydki ;(
4.Michael Jackson- super. Tam jest Macaulay Culkin-ten co grał Kevina, tylko jak był mały. Czyli to było dawno. W 1991 roku. Koszty zrealizowania sięgnęły 6 MILIONÓW DOLARÓW. Treścią teledysku jest przeciwstawienie się rasizmowi przez MJ. Nic dziwnego, w którejś zwrotce jest "Spójrz, tu wcale nie chodzi o kolor skóry". Ja się nie znam na rasizmie, mam tylko 13 lat ;)
5. Britney Spears- Baby one more time- to chyba jej pierwsza piosenka. Miała wtedy 17 lat. ta piosenka pochodzi z 1998 roku, i jest super.

Obrazki:
Już wiem, o co chodzi! Te wszystkie brązowe czekoladki symbolizują  czarnoskórych raperów, a ta jedna biała to Eminem!





Suuuuper ;)

Oooo,jaki słodki ;)


PASZOŁ WON, ZIMO!!!!!!!JESZCZE NIE TERAZ!!!!!


Super, delfinki :))


Pozdro
Wercia;)
PS: Sorry za literówki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz