piątek, 5 października 2012

DON'T SPEAK!!!!!!

Siemka! Słucham teraz "Don't speak" No doubt, ale w wykonaniu drużyny Kamila Bednarka w "Bitwie na głosy". Normalnie lepsze niż oryginał. tak samo jak:
1.Michael Jackson- Earth song ( Ale oryginalna też super. Zapomnieli o jednej zwrotce)  
2.Oasis-Wonderwall( I ta super, i ta) 
3. California dreamin'
A co do "Don't speak"- w refrenie jest super:
"Nie mów nic
Wiem jedynie to,co mówisz
Więc proszę przestań się tłumaczyć
Nie mów mi nic, bo to rani
Nie mów nic
Wiem,co własnie sobie myślisz
Nie potrzebuję twych powodów
Nie mów mi nic, bo to rani". 
To ja tak chcę zaśpiewać dla nauczyciela/nauczycielki. kiedy dostane pałę ;) Ciekawe, czy by się zdziwił. Jeśli nie znałby angielskiego, patrzyłby na mnie jak na idiotkę, lub powiedział "Nie obraź się, ale nie umiesz śpiewać". Albo wybuchnąłby śmiechem ;) Nieważne. Obrazki:

O tak, trafiłeś Kamil.




Czasami...Kiedy  w szóstej części rozwalił Harry'emu nos. Ale zrobiło mi się go szkoda, kiedy się prawie rozbeczał, jak stał przed Dumbledore'm z wyciągniętą różdżką i miał go zabić. Ale w trzeciej Hermiona nieźle mu przywaliła w nos!

"dzisiejszy dzień został odwołany. Wróć do łóżka". gdyby tak było w poniedziałek!!
 

Smutne ;((( I to jest ten fakt "Pies to najlepszy przyjaciel człowieka" ;((


Ja też. Ale dzisiaj skakałyśmy na skakance. 8 powtórzeń po 50 razy ;((

Ja też ;))

HP HP HP HP
heh

Ron, niezła mina ;))

Na razie koniec. 
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz