środa, 3 października 2012

Bez tytułu.

Dlatego, że nie che mi się myśleć nad tytułem ;) Jutro mam sprawdzian z religii ;( z czterech rozdziałów Ewangelii wg. Świętego Łukasza. ;((Słucham teraz "Empire state of mind" Jaya-Z i Alicii Keys. To o Nowym Jorku. 
W Nowym Jorku
Betonowa dżungla, w której rodzą się sny
Nie ma tu niczego, czego nie mógłbyś zrobić
Teraz jesteś w Nowym Jorku
Te ulice sprawią, że poczujesz się jak nowy,
Światła cię zainspirują,
Usłyszmy to dla Nowego York'u
Witaj w świetle jupiterów,

"Nie ma tu niczego, czego nie mógłbyś zrobić"? Na serio? To ja pojadę do NY i spróbuję polizać swój łokieć ;) hehe W tym tygodniu w ogóle nie będę mieć niemieckiego. Na serio. We wtorek pani pojechała na wycieczkę i siedzieliśmy w bibliotece( tylko pierwsza grupa. I ja z resztą dziewczyn oglądałyśmy "Gangam Style" bez dźwięku, ale i tak się śmiałyśmy). Właśnie, o co chodzi w 'Gangam Style"?

 Gangnam Style (kor. 강남스타일) – singiel południowokoreańskiego artysty PSY z gatunku k-pop, czyli koreańskiego popu. Zdobył popularność dzięki chwytliwemu bitowi, humorystycznemu teledyskowi i przede wszystkim charakterystycznemu tańcowi PSY'a w teledysku. Jak mówi sam piosenkarz, taniec ten przypomina jazdę na niewidzialnym koniu.
Piosenka „Gangnam Style” zdobyła dużą popularność na świecie, teledysk umieszczony 15 lipca 2012 roku w serwisie YouTube ma już ponad 345 mln wyświetleń (stan na 2 października 2012), dzięki czemu dotarł on do pierwszej trzydziestki najpopularniejszych filmików wszech czasów na YouTube[2]. Dodatkowo pobił on rekord Guinnessa posiadając najwięcej głosów na tak w tymże serwisie. „Gangnam Style” szybko stał się pierwszym utworem z gatunku k-pop, który znalazł się na szczycie listy przebojówiTunes.

„Gangnam Style” (styl Gangnam) to w języku koreańskim kolokwializm oznaczający życie w luksusie. Odnosi się do dzielnicy , która jest symbolem mody i luksusu i mniej więcej tym, czym dla USA jest Beverly Hills.

Piosenka i teledysk nawiązują do tej tematyki, choć tematem przewodnim tekstu jest jednak głównie „idealna dziewczyna”.
W koreańskich teledyskach bardzo popularne są cameo z koreańskimi celebrytami. W „Gangnam Style” pojawiają się członkowie zespołów takich jak: 4MinuteBig Bang oraz MC Yoo Jae-Suk i osobowość telewizyjna No Hongchul.Na początku filmu występuje  tańczący 5-letni chłopiec. Jak twierdzi PSY, zobaczył go dzień wcześniej w filmie z koreańskiego mam Talent, gdzie tańczył układ Michaela Jacksona.

Kiedy słucham muzyki z kumplem
Ja tańczę przed telewizorem. Jak nikt nie patrzy ;)



hahah

Olka była na tym w kinie. Widziałam też komentarze "oddajcie nam Kutra Cobaina, my wam damy Justina Biebera". Kurt Cobain był liderem Nirvany. Albo "Oddajcie nam Michaela Jacksona(tego nie muszę tłumaczyć) i Heath Ledgera(to chyba był jakiś aktor) my wam damy Justina Biebera i Rebeccę Black ( jej piosenka "Friday" otrzymała bardzo negatywne oceny krytyków i przez niektórych, w sensie niektórych krytyków została nazwana najgorszą piosenka wszech czasów" Luknę sobie) Mój brat cioteczny powiedział "Słuszna by to była wymiana;))

słodki ;))


Chcę !!! Mom,please ;))



Biedne króliki....;((((((Nie, czegoś takiego nie jestem warta( ja się nawet nie maluję)




mam tak czasami


Trzecia edycja nie jest tak fajna jak druga ;(((


Pozdro
Wercia:)
















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz