piątek, 19 października 2012

P.I.Ą.T.E.K. !!!!

Siemka! Okazało się, że komp odłącza mi dopiero w niedzielę. Więc mogę napisać o dzisiejszym wyjściu. Szliśmy z klasa do kina na "Bitwę pod Wiedniem", na kręgle i na pizzę ( już o tym wspominałam).  Było tak:
  Mnie, Zuzie, Natalkę i Basię miała zawieźć pod Plazę Zuzi mama. Spotykałyśmy się pod jej klatką o 7.30. ja ok. 7.20 poszłam do Biedronki. A że moja mam tam pracuje, to niektóre panie, które tam pracują, kojarzą  mnie. Pani już mnie kasowała, i spytała:
-Wycieczka czy kino?
-Kino- ja na to
-Tak się domyśliłam, bo dużo osób kupiło popcorn i to picie.
To picie, czyli cola. Poszłam już do Zuzi, potem czekałyśmy trochę na Basię i Natkę, i pojechałyśmy. W tym filmie wcale nie było dużo krwi! I był nawet spoko. Kiedy padło słowo "prostytutki" wszyscy zaczęli się śmiać. Poszliśmy na kręgle. Byłam na torze razem z Marysią, Basią, Zuzia i Natką. Miałam 55 punktów! To mało, ale i tak się cieszyłam. Pani, a potem Patrycja, robiła nam zdjęcia. Jak ja miałam rzucać, to podniosłam kulę na wysokość mojej twarzy i zrobiłam dzióbek do "słit foci". Na innym zrobiłam znak pokoju. O taki:

Potem poszliśmy do Tele Pizzy. Niby zjadłam tylko trzy kawałki, a byłam najedzona! Ja, Natalka, Marysia, Zuzia i Basia wracałyśmy na piechotę, w drodze zaszłyśmy jeszcze do Tesco. Gdzie kilka razy Zuzia nam się zgubiła.  Serio, chodzimy, chodzimy, patrzymy na ubrania, i ja nagle "Ej, a gdzie Zuzia?". Ciągle odzywa się mój ból łydek, który jest pewnie po dyskotece. Obrazki ;)
"Podczas gdy każda inna dziewczynka chciała być księżniczką....Ja chciałam być śmierciożercą". hehe

JA TO CHCĘ!!!!!!!!!!



Dokładnie ;))


Poduszkę ;)))

od lewej,z góry:
1.Huncwoci
2. Pier**l się, to jest magia.
3. Miłość nie horkruksy( nie wiem, jakoś tak dziwnie)
4.S**o proszę, jestem czarodziejem!
5. "Potter face" a nie "Poker face". fajne.
6.Kocham Toma Feltona.
7., 8- Nie trzeba tłumaczyć ;)
9.Weasley jest naszym królem.
10.Crucio to zaklęcie, które sprawia, że czujesz się jak na męczarniach.
11.Zaufaj i otwórz na stronie 394.
12, 13, 14- nie trzeba
15. "Zawsze" powiedział Snape.
JA CHCĘ TAKIE KOSZULKI!!!!!


Mi wyszło "Płakałam z Ronem, bo jestem tego warta". JESTEM WARTA TEGO, ŻEBY PŁAKAĆ Z RUDZIELCEM?!NIEDOCZEKANIE!!!!!!!!!!!!


Nie wiem ,czy tego nie wstawiałam. W dzieciństwie na pewno słyszałam dużo piosenek, których już nawet nie pamiętam ;) 

Nie wiem, czy tego też  nie wstawiałam ;) super jest X-(


W dumie to już powinno być 40,  anie 39, ale kogo to obchodzi?!


Znam  tylko 1D i Billguna(bo był w "Tańcu z gwiazdami" ;))


Suuuuper........



Dziewczyny,  kiedy to robimy ? ;))
Jedyne obrazki w tych książkach, ale mi to pasuje ;)


Heh



Gdybym była starsza, to bym takie nosiła.....Chciałabym nosić ;)

Czy mogłabym gadać z kimś przez siedem godzin? Kto wie, kto wie....trzeba kiedyś spróbować




Lady GaGa pewnie tak myśli ;p
heheh


Ciekawe, co by było, gdyby:
Nauczycielka podchodzi do mnie, kiedy gadam na lekcji: Czy ja ci przeszkadzam?
ja: Tak.

4 i 10




Jestem tym od "Fuuuuuuuuuuuuuu"




Tym bananem to niekoniecznie.....




Faaajne.......



Nie wiem, czy chcę, bo jest zimno, ale można  łazić po zaspach ;)

Nie wstawiałam tego?

mam jedną ;)


"Nie ja, nie ja, nie ja"- zawsze mówię to w myślach, kiedy ktoś ma iść do odpowiedzi ;)

MOM, PLEASE!!!!!!!!



MOM, PLEASE!!!!!!



Przed chwila coś się nacisnęło, i cofnęło mnie do pulpitu nawigacyjnego! Już myślałam, że będę musiała pisać cały post od początku!!
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz