sobota, 27 października 2012

I'M BACK!!!!!!!

Siemka, już wróciłam. Remont w moim domciu się skończył i jest komp. Komputer- mój przyjaciel ;) Czasami moja siostra tak mnie wpienia! Strasznie. Nieważne, jakiej muzyki bym nie słuchała, ona i tak nazwie to "shit". Chyba że słucham kogoś, kogo ona lubi. Ja słucham shitu? To ona tylko "reggae, reggae, reggae". Na serio, ona już przesadza. od czasu do czasu mówię na nią "sadystka" . Sadysta to taka osoba, co czerpie radość z okaleczania innych. Dzisiaj trzy razy powiedziałam jej, że jest "niehumanitarna". "Niehumanitarny" to znaczy "niewykazujący troski i człowieka i jego potrzeby". Ale to nic w porównaniu z tym ,co ona mówi do mnie. Mówi, ze czasem jestem "taka żałosna". I też mówi "blondi".A ja mam brązowe włosy  Ja zawsze udaję, że tego nie słyszę. Wiecie, jak czasami w filmach, ze ktoś obraził się na jakąś osobę, i ta osoba do niej coś mówi, i ta, co się obraziła mówi do kogoś innego "Słyszałeś ten hałas? . Czy jakoś tak. Ja tak sobie myślę, kiedy Olka mnie wkurza. Że jej tam nie ma. I wkurza mnie też tym, ze jak w tv leci np. "Live while we're young" One Direction albo "We rae never ever getting back together' Taylor Swift, to ona mówi " Twoje One Direction leci" albo "Twoja Taylor Swift leciała".  Nanana, gadaj sobie co chcesz. Na youtube są filmiki, jak np "20 resons why I hate Taylor Switf" (20 powodów,  dlaczego nienawidzę TS) albo "Why I hate One Direction"(Czemu nienawidzę One Direction). No kurde, ja nie słucham np.Biebera(oprócz trzech piosenek), albo The Wanted, ale założę się, że nie wkurzyłoby mnie to, gdyby któraś z moich koleżanek ich lubiła. To jej sprawa, kogo słucha, i kogo lubi. Jak czytam niektóre komentarze w necie, to aż mi się czasem chce płakać ,albo się śmiać. Jak można pisać, ze Bieber to gej? Gdyby był gejem ,nie byłby z Sel. Nie, że go bronię, sama go tak kiedyś nazywałam. Raz ktoś( nie napisze już kto) spytał mnie, czy lubię 1D. Ja odpowiedziałam, że tak, a ten ktoś "Nie znam cię".  Oczywiście, są tacy, którzy lubią i TW, i 1D.  Widziałam w niektórych kom. pod tym linkiem:
http://www.eska.pl/hotplota/news/justin_bieber_vs_one_direction_vs_the_wanted_czy_to_zestawienie_ma_jakis_sens_sami_porownajcie_justin_bieber/59809
Tak w ogóle, jak można porównywać BOYSBANDY, do kogoś, kto jest SOLISTĄ? To takie trochę dziwne. Niektórzy tez piszą, ze 1D to geje. Taa, więc ja się kurde pytam :JAKIM CUDEM BIEBER I 1D TO GEJE, SKORO MAJA DZIEWCZYNY? No nie wszyscy z 1D mają dziewczyny, rzecz jasna. Na koniec zwracam się do hejterów :DOROŚNIJCIE, KURWA!!!!!!!!
Dobra, pytanie za to punktów; co we mnie wstąpiło, że przeklinam? Nieważne. To jest niezłe- połączenie "Glad you came" The Wanted, "call me maybe" Carly Rae Jepsen i "What makes you beautiful" One Direction :
http://www.youtube.com/watch?v=XxEAUtFRv0I

Fajnie nawet wyszło. Obrazki;

To refren "7 things" Miley Cyrus. Fajna piosenka.



Nie czułam zapachu starego papieru, ale dziwnie tak jakoś...przy ostatniej części.... uświadamiasz sobie, ze to już koniec... że nie będzie dalszej części....dalszych przygód.....kiedy w kinach wyświetlali druga część Insygniów Śmierci, na plakacie pisało "To już koniec"....bo to jest koniec......chce płakać ;(

Chcę taki dzień



I mówisz "Ooo, jaki słodki"
O takim może nie, ale o domku na drzewie tak


Sorry, spóźniłam się ;)

FIGHT!!!



Powiedział tak na koniec "Lose Yourself".

Mamoooo, nauczyciele to zombiaki!!!!!


-Nienawidzę cię.
-Przepraszam, to był mój kot
-haha ok
-Chcesz usłyszeć sekret?
-Pewnie!
-Nie mam kota.



"Harry, ktoś na nas patrzy". hahah


Potter- co?


Mamooo, Buka!!!!


Siostra cioteczna mi mówiła, ze to chyba było w takim horrorze "Godzina szatana" czy coś. Straszne





Niezła mina ;))



Tak, ktoś mnie wkurzy, a ja go zabiję ;)) "Zgubiłam różdżkę. Jak ja teraz do Hogwartu wrócę?"- jest takie coś na Facebooku.



Grałabym ;))

Mom, please.


Czarny jest spoko ;))


Zamiast do ręki, to do lamy ;)))



Hogwart niezniszczalny!!!!!


najwidoczniej może;))


Avril aż tak nie podoba ci się twój wygląd, ża aż rozbijasz lustro?Jesteś ładna!



Przydałoby się ;)))



No ja nie wiem....



Mamoooo!!!!!!!!!!




Moje miasto jest na demotywatorach ;)))



Właśnie, już koniec. Bo śnieg.
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz