środa, 17 października 2012

YAY!!!!!

Siemka! Nie pisałam, bo :
A.Mam remont i komp był odłączony
B.Kiedy wczoraj mi go z powrotem podłączyli, moje kochane starsze rodzeństwo mi nie dało.
I właśnie dlatego. ALE jutro u mojego brata w pokoju będą wymieniać panele, wiec komputer będzie stał u mnie i mojej siostry w pokoju, ale bez netu ;( ALE(już po raz kolejny) dzisiaj jest dyskoteka! YAY!!!!! No i, ktoś, kogo mój brat lubi, i ja też, tak trochę, ma dziś urodziny:

HAPPY 40.BIRTHADAY EMINEM!!!!!!!!!
Według mnie nie wygląda na 40 lat. Według mnie. To na górze, jest z  teledysku do jego piosenki "Without me". W piątek idziemy na do kina na "Bitwę pod Wiedniem", potem na kręgle i na pizzę. YAY po raz drugi! Dobra,nie mam o czym pisać, więc.....obrazki:

hehe, chciałabym ;)

Może trochę, ale bez szkoły by mi się nudziło ;)

heh

Moja siostra by pewnie chciała takie mieć ;)

GDZIE MOŻNA TAKIE KUPIĆ?!!!!!!!!!!!

Mom, please


Ulubiony aktor Bin Ladena? ZAMACHowski

Ta panda myśli, że jestem piękna...miłe. I ma na myśli pewnie każdą, która to przeczyta.

No, i byli kiedyś razem. Ona go zraniła, i napisała o tym piosenkę  "Back to December"

Oooo, słodkie ;**

Przyznaję się bez bicia ;)

Będę czekać ;)

Ale ładne paczadła........


J.K. Rowling napisała, ze Dolores Umbridge miała twarz jak ropucha ;) I Harry jej nie lubił . Mądry chłopak z niego ;)

Ooo, znowu słodkie ;**

Deszcz od dołu. Fajne



Eeekstra

To tyle. Na razie......
Pozdro
Wercia;)
PS: - Tato, mama wywinęła orła na schodach i rozwaliła sobie podbródek!
- Nie szkodzi, ma drugi.
Heh ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz