poniedziałek, 8 października 2012

I miss You

Czyli "Tęsknię za Tobą". Napisałam niedawno, pod jednym obrazkiem "I miss You, Michael". Wiadomo, chodzi o Michaela Jacksona. Nie uważam się za jego wielką fankę, czy coś, ale niektóre piosenki lubię:

  1. Hold my hand (pierwsza, która usłyszałam)
  2. Black or white(w teledysku jest ten, co gra Kevina w "Kevin sam w domu/w Nowym Jorku", tylko że jest jeszcze mały. Ile ma tam lat-z osiem? Bo teraz ma chyba 32)
  3. Heal the world
  4. Hollywood tonight dziewczyna z teledysku była jego tancerką)
  5. P.Y.T.
  6. The way you make me feel
  7. You are not alone
  8. Man in the mirror( teraz słucham tej piosenki cały czas)
  9. Thriller(uwielbiam teledysk)
  10. Beat it
  11. Bad
  12. Say Say Say
To koniec. Dzisiaj na Polsat Filmy o 17.00 leciała powtórka "Michael Jackson:This is it". Tam była większość filmików z jego prób. Często mówił do kogoś "Bóg z Tobą". Właśnie w tym filmie zobaczyłam tą dziewczynę z "Hollywood tonight". A kiedy ćwiczyli jakąś piosenkę Jackson 5( zespołu, w którym był Michael i jego bracia) i on powiedział do swoich braci "Kocham was" a do swoich rodziców  "Bóg z wami" to mi się troszkę zachciało ryczeć. Troszkę. W szkole mieliśmy ślubowanie.I Musieliśmy przyjść na galowo, i z tego powodu nikt nie ćwiczył na WF-ie, oprócz Ani i Uli. N.U.D.A. Jutro mam kartkówkę z geografii i niemieckiego ;( A dziś miałam kartkówkę z angielskiego i sprawdzian z matmy9 który mam nadzieję poszedł mi dobrze). Obrazki:
Biedna suczka ;(((( I pies też ;(((


jeszcze tylko dwie minutki, moja komórko...


:((((



Ja też tak myślę


hehehe


tak..możesz......mina smutnego psiaczka ;)

Tak, znam ;)

Wolałam drugą edycję, trzeciej nawet za bardzo nie oglądam, ale wracając do tematu: DLACZEGO????

Dzięki, J.K.Rowling


Tak, czasem minuta trwa cała wieczność.....

Draco: Przestraszony, Potter?
Harry:Chcesz( czy jakoś tak)



Mom,please ;)

Niezłe, Kowalski ;))

Heh


tak, spróbowałam ;)

W "Nie ma to jak statek" raz Bailey powiedziała do London "London popatrz- łyżka!" a London wzięła, i taka ucieszona mówi "Świeci!".  

Pamiętam ;)))

Tak, i będziemy tańczyć Gangam Style!!!

Kevin, Kevin, Kevin.....dzieciństwo....



Jasne, wbijam!!!!

"Co ty k***a robisz?".Hehehe


Gryffindor: Gdzie odwaga mieszka w sercu.
Hafflepuff: Tutaj są tylko lojalni
Ravenclaw: Gdzie dowcip i nauka zawsze znajdzie ich rodzaj (Nie wiem o co chodzi ,to google translate)
Sytherin; Kocha te wielkie ambicje

"To jesteś takim fanem jak ja kredensem". heh

JA TAK CHCĘ!!!!


Lubie ciastka ;))))


Ooooo taaaak....


Słodkie ;)))


Ja tak jem ;)))

Tak dużo wstawiłam, żeby nie przenosić potem do następnego posta. 
Pozdro
Wercia;)
PS: Wszystkiego naj dla mojego brata, który skończył dzisiaj 17 lat!!!!!

2 komentarze:

  1. Oj słaby z ciebie tłumacz Wercia, słaby!!!
    Draco: Przestraszony, Potter?
    Harry: Chciałbyś.
    ;) a tak to spooko

    OdpowiedzUsuń