czwartek, 4 października 2012

hahahah

Rozwalił mnie ten obrazek na bestach!
Nie wiem...jak patrzyłam niedawno( czyli przed sekundą) było 1346391głosów na "tak" i 2975267 na "nie". Więcej jest tych na "nie". Ja tez tego nie lubię, ale lubię 'Boyfriend" , "Mistletoe" i  'As long as you love me" jest nawet fajne. Oh my gosh, czemu ja o nim piszę?! Zmienić temat, zmienić temat, już! Okazało się, ze jednak jutro nie jedziemy-za mało osób. Czyli w tym tygodniu jednak będę na niemieckim ;( dzisiaj pani na WOS-ie dała nam nasze legitymacje( bo mam WOS z moja wychowawczynią) i na matmie Mariusz pokazał dla pani, ze mu pomalowali usta na czerwono, a oczy ma różowo. I się strasznie śmialiśmy, jak pani powiedziała "Ale jaja". O tak;) Mariusz stał przy tablicy dziesięć minut! E tam, przynajmniej lekcja zleciała, i wcale nie byłam przy tablicy ;) Nie ma o czym pisać, więc spytam: Kogo najbardziej lubicie ze "Zmierzchu"? Bo ja nie lubię ich:


Tak, lubię (tak trochę) "Zmierzch",  a nie lubię wampirów!!!Ale lubię jego:


O tak, TEAM JACOB!!!Zauważyliście, ze Bella ma zawsze taki sam wyraz twarzy? Nie wiadomo, czy się cieszy, czy smuci, zawsze tak samo. I w ogóle jej nie lubię. Ciągle tylko "Edward, Edward, Cullenowie, Edward, Edward, Cullenowie" i w kółko i w kółko. Ogłaszam:
"HARRY POTTER" BIJE "ZMIERZCH" NA GŁOWĘ!!! 
Jestem Potteromaniaczką. Musze iść na odwyk od tego, na serio.  No i znowu obrazki:

Voldek, brzydkie masz zęby! Na górze "Co to za zapach?", niżej "Nie mam nosa".

"Nie wracam do domu. Naprawdę nie". To mówił Harry na koniec szóstej części. Bo chce szukać horkruksów...by wykonać misję, którą zlecił mu Dumbledore.....;((

To tez było w szóstej części.

A bo ja wiem.....no może trochę...


Tęsknię za tym. 

Ja czegoś takiego nie mam, nie wiem, jak inni .

heheh, Pingwiny z Madagaskaru ;))
Więcej nie che mi się wklejać.
Pozdro
 Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz