niedziela, 28 października 2012

NIE!!!!!!!!!!!!

Jutro sprawdzian z biologii! Kicha! Wcale się nie uczyłam. Nie chciało mi się. Wczoraj zapomniałam wstawić jedno zdjęcie. To widziałam wczoraj wieczorem z mojego okna :


Nie napisałam o tym, jak  oglądałam mecz. Ja i Olka byłyśmy wtedy na noc u cioci, bo u nas strasznie jechało farbą. Ciocia poszła do Tesco( bo ona tam czasem chodzi wieczorem pracować) i zostałyśmy z naszym Bratem ciotecznym Rafałem (który ma 20 lat). No i oglądaliśmy mecz. Kiedy Lewandowski strzelił gola dla Borussii Dortmund, i pokazali Christiano Ronaldo (na którego Rafał mówi "Kryśka"), to Rafał powiedział "A masz, cwelski ryju". A kiedy Lewandowski coś tam strzelał, to powiedział "Dobrze, Lewandowski, chuju z wioski". ;)). A jak w piątek po nas przyjechał, to powiedział do Bartka "Ale ty masz oczojebny kolor w pokoju" ;). hehe. I jak szliśmy do jego samochodu, to się poślizgnęłam i wywaliłam ;( Jeszcze boli mnie kolano ;( Obrazki:



"Nie martw się, jeśli jesteś singielką. Bóg na ciebie patrzy i mówi : Zachowuje ta dziewczynę dla brytyjskiego chłopaka". czy jakoś tak.


Mówią tak na mojego chrzestnego ;)



Powinno być "Jak cie pierdolnę toporkiem, to szczęka pęknie i padniesz trupem". buahahah




Właśnie, co z tego?

OPPAN GANGAM STYLE!!!!!!!!!!

hahaha

Koniec. Bo śnieg ;)
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz