piątek, 28 grudnia 2012

100!!!!!

Siemka! To już setny post na moim blogu!! Nieważne, znalazłam na YouTube super filmik:

Tej dwójce z przodu najlepiej wychodziło. Szczerze- patrzyłam tylko na nich ;) A ten z tyłu, co stoi w środku ma dawny fryz Biebera ;)  A tak w ogóle to tutortial do tańca z "Beat it" Michaela Jacksona. Kiedyś się tego nauczę. I moonwalku też. Na gwiazdunie.pl widziałam, że Selena i Justin do siebie wrócili. A już myślałam  że na dobre zerwali.... Obrazki:

Ja na pewno




"Źle to mówisz; jest LevioOsa, a nie LeviosA"- tu macie do tego  filmik
                                 


Nie wiem, czy każda, ale moja tak.





"Przepraszam, ale Taylor nie pasuje" ale jej fani to SwiftERs. 



Tłumaczę, o co chodzi: W pierwszej odsłonie "Insygniów Śmierci"  kilku przyjaciół (i przyjaciółek) Harry'ego wypiło Eliksir Wielosokowy z jego włosami (czy czymś tam) i od tego wyglądali jak on, żeby zmylić Voldemorta i śmierciożerców. Ginny  i tak poznałaby, który to prawdziwy, bo poznałaby go po jego głosie. A co do tego obrazka z nią, omfg to "Oh My Fucking God", a "Keep Calm to "Zachowaj spokój". hehehehe




Moje imię to po japońsku - Meikushimotokika .Ciekawe tylko, czy to prawdziwe. Pewnie nie, ale spoko. 




V:Shakira, mogłabyś nauczyć mnie jak tańczyć?
S:Nie ma problemu. Chodźmy.
Co do Snape'a, nie wiem, o co mu chodzi. 




To już stare, ale spoko:
Everyday I sing with Zayn Malik because we love each other- każdego dnia będę śpiewać z Zaynem Malikiem, bo się kochamy. Hahahahah,to się nigdy nie zdarzy, a ja nie umiem śpiewać, ale spoko :)



Dla Zosiki ;))



"Nieposiadanie matki nie oznacza, ze zawsze możesz nosić tę samą koszulkę" heheheh



"Niektóre style są same w sobie i nie potrzebują"  dalej nie wiem, o co chodzi



Nom, i jeszcze cały Hogwart!!


Ale żeby nie gryzła ;)




Mom, please




Szkoda, że nieczęsto się to zdarza.....



Latałabym sobie nim do szkoły ;))



"It's a kind of magic.magic..."jak w piosence Queen





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz