niedziela, 9 grudnia 2012

More than a memory

To piosenka Carly Rae Jepsen. Super jest. Ma super piosenkę "Beautiful" chociaż pojawia się w niej Justin Bieber, ale i tak spoko. I w refrenie jest
"What makes you so beautiful..."
Jak w "What makes you beautiful" 1D. Na 4fun. tv czasami jest czat, że możesz wysłać sms-a i to, co napisałeś, jest pokazane na ekranie. Ja tak w sobotę napisałam "Pozdro dla fanów One Direction i The Wanted ;)". Zdążyłam, bo to była już ostatnia piosenka. Zdążają się ludzie, którzy wypisują tam takie głupoty jak np.: "kocham cię" , "nie mogę bez ciebie żyć" ,albo "kupię różowe wkładki". Idiotyczne.  Zdarza się też, że Directionerki, The Wanted Family, Rusherki i Beliebers dostają pozdrowienia. No i już po weekendzie. Na jutro na probę muszę przynieść strój. Jak mi się nie chce!



Albo Bella Swan- Bella Łabędź


Jednak matematyka wciąż wyręcza się nami....



MUSZE OGLĄDAĆ!!!!!!!!!!!!!!!



Ron: Harry, co to jest?
Harry: Nie wiem....
Justin: Kochaj mnie, kochaj mnie, powiedz, że mnie kochasz!
Dalej nie muszę tłumaczyć ;)


NAUCZYCIEL FIZYKI?!!!!!!!!!!!! Jak na godzinie wych. pani czytała nasze oceny z fizyki, to do mnie powiedziała
"Weronika to jest chyba humanistką?" ja, ze tak, a ona "Witam w klubie" ;)  



\

Fizyka. Hmm, czemu mnie to nie dziwi?






Po dłuższym namyśle wybieram.....1,2,3,4,5,6 !


"Lol Bella, byłem zbyt zajęty ratowaniem Cho". heh







Lody



"I ten niezręczny moment, kiedy Carly Rae Jepsen jest starsza od Adele" taa, wcale nie wygląda na starszą od niej. Ja nie lubię Adele, ale lubię Carly.  Mój brat tak samo ;)

Koniec. Dzisiaj byłam u babci na obiedzie. Babcia smażyła na patelni kurczaka,a tłuszcz się zapalił i poszedł taki płomień ognia, który wyglądał na jakiś metr! Ognicho! 
Pozdro
Wercia;) 
PS.: Zosika,co do ostatniego posta, to MISS- Piggy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz