poniedziałek, 17 grudnia 2012

"Chcesz nas władować na drzewo? Po kiego grzyba nazywasz go po imieniu?"

To powiedział Stan Shunpike do Harry'ego w HP3, kiedy Harry powiedział "Voldemort". weekendu.   Weszłam  na gwiazdunie.pl i zobaczyłam, że Taylor Swift napisała na Twitterze "Pieprzcie się Directioners!". Taka grzeczna dziewczynka, daje kasę na cele charytatywne, jest wzorem dla innych dziewczyn a tu takie coś.....Ajajaj.....Ciekawe, czy to jej prawdziwe konto, czy ktoś się włamał. Hailie Jade Mathers(córka Eminema) napisała na tt, że Harry (Styles) jest miłością jej życia i żeby Taylor przestała puszczać się z kim popadnie. Ale potem podobno napisała, że przeprasza. To podobno z interwencji jej ojca. Teraz na pudelek.pl przeczytałam, że jakiś głupek zabił własną matkę, bo nie pozwalała mu wydawać kasy z karty kredytowej na bilety na koncerty Avril. Jakiś idiota. Gdyby moja mama nie chciała dać mi kasy na koncert np. 1D, nie zabiłabym jej! Musiałabym walnąć się w głowę!


Ja też.....






Pewnie coś, czego najbardziej chcę.



Zadaję sobie to pytanie od dawna ;)) 




Teraz nie mam, ale i tak nie lubię ;(



Moja siostra cioteczna ma tak na imię.....




Mhm, właśnie.....



Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz