niedziela, 23 grudnia 2012

Merry Christmas Everyone!

Piosenka, którą śpiewa Shakin Stevens. Jutro NA PEWNO  niczego nie napiszę, więc dzisiaj chcę życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt, Szczęśliwego Nowego Roku, bogatego Mikołaja, spotkań z rodziną, dobrych ocen, spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia, miłości, nieużerania się z rodzeństwem (jeśli je macie), porozumienia z rodzicami i wrogami (ale nie życzę, żebyście mieli wrogów i nie rozumieli się z rodzicami) oraz powodzenia w wymierzonych sobie celach. Ja jutro rano jadę do babci z siostrami i pomagamy. Bez sensu szukanie prezentów po szafach- i tak wiem, co dostanę ;) Zawsze można udać, że nic się nie wiedziało i krzyknąć "Skąd wiedziałaś/eś,  że chciałam to dostać?" . Dostanę Take Me Home ;)) Coś do Zosiki : Harry'ego i Robinsona pod choinką i czemu nie odpisujesz na sms-y?!
Obrazki, bo nie mam o czym pisać (na sama stara śpiewka):

Mój brat słuchał Eldo ;) Przez chwilę myślałam, ze to moja książka od polskiego, ale jednak nie..... 




Dla niej to było okropne :"Jakbym całowała swojego brata!". Podobno powtarzali ten pocałunek sześć razy.....



Heh..



Gdybym zobaczyła TAKĄ zieleń, to ona by mnie raczej nie uspokoiła.....





To prawda





Ja chcę pegaza!!!!





Hahhhahha, Śmierciożercy zawsze spoko



GDZIE TO JEST, JA TAM CHCĘ POJECHAĆ!!!!!!!!!!!!!



TU TEŻ CHCĘ POJECHAĆ!!!



Słowa Rose na koniec "Titanica". Ale tej Rose, jak już była sto-jednoletnią staruszką. 





True Story




True Story....znowu





Hehehe





Na serio? To muszę zacząć oglądać horrory!!












Suuuuuuuper.....................





Oooo taaak......


Pozdro
Wercia;)
PS: MERRY CHRISTMAS EVERYONE!!!!!!!!!!!!!!!








2 komentarze: