wtorek, 18 grudnia 2012

"Byłam taka zajęta, udając zajętą!"


To dla odmiany ze Zmierzchu.  Jednak mamy Wigilię klasową w piątek. Z dziewczynami wymyśliłyśmy sobie, że przyniosę na Wigilię aparat i zrobimy sobie zdjęcie, że udajemy, że mamy wąsy,a to tak naprawdę będą nasze włosy. Zosia- walcz żołnierzu! Już ty wiesz, o co mi chodzi...Zobaczyłam na bravo.pl, że Harry napisał do Taylor (Swift) "Nie kocham cię, dz***o!". Chociaż podobno to, że ona napisała "Pieprzcie się, Directionerki" jest nieprawdziwe. tak czy tak, cały artykuł jest tutaj. Nie wiem już, co o tym myśleć, ale Zosika się ucieszy, jak zerwą ;) Obrazki, bo nie mam o czym pisać:






Dla Madzialenki ;)



Ona śpiewa "Nigdy przenigdy nie wrócimy do siebie", a kot "Dobrze". heh



JAK MOŻNA PALIĆ KSIĄŻKI?!

Taki zły, a tak ładnie malował.....




hahahaha

"Kiedy będę miał 80 lat i usiądę w moim kołyszącym się krześle, będę czytał  HP. I moja rodzina powie do mnie "Przez te wszystkie lata?". I ja odpowiem "Zawsze".  To powiedział Alan Rickman, który grał Severusa Snape'a


Ostro!!

"Nie byłem pijany!!
Ziom, biegałeś dookoła domu, krzycząc "Zabiłem Syriusza Blacka!"". No rzeczywiście, nie był pijany.....



Chcę takie!!!!!



Tego chyba nie muszę tłumaczyć, no nie? ;))))




My dziewczyny zgrana paka pokonamy dziś chłopaka... 
Pokonamy męski ród...!!! 
Jak podskoczą damy W DZIÓB!!!:*

 

Znalazłam na necie ;)

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz