piątek, 14 grudnia 2012

12.12.2012 r.

W sumie to było dwa dni temu, ale nie miałam wtedy czasu, żeby o tym napisać. Tego dnia o godzinie 12.12 miałyśmy WF, ale podstawówka grała w unihokeja, więc siedziałyśmy na trybunach. Zażyczyłam sobie...nie napisze, bo się nie spełni. Wczoraj ( tj.13.12) Taylor Swift skończyła 23 lata. Ciekawe, ile ona i Harry będą razem.....T.G.I.F!!! Zastanawiałam się nad tym, czy nie zawiesić bloga. Na jakiś czas. Żeby się pouczyć. To jeszcze nic pewnego, ale się zobaczy. Obrazki:

Super chata.....



PRZEDWCZORAJ siedziałam na wf-ie



Żółty




Conversy :)





Mój brat ;)))))




I przez to nie chcę wyjść


Wyjdzie "One Direction"





Ale Draco w garniturze wygląda super :)))


"Powód, dla którego jestem singielką
1. Tom Felton jest zajęty
2. Draco Malfoy nie jest prawdziwy"
No niestety ;((




"To, co się dzieje, kiedy pozwalasz swojej córce oglądać Zmierzch" :)))) Ja bym czegoś takiego nigdy nie zrobiła




Paris......





Wczoraj na Polsacie leciał "Titanic". Spodobało mi się coś. Była scena, że Jack siedzi na pokładzie, i widzi Rose, a jakiś facet mówi do niego "Prędzej ci anioł wyfrunie z tyłka niż taka dama na ciebie spojrzy". Hahah. Ale na niego spojrzała. Przez jakąś sekundę ;)

Pozdro
Wercia;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz