wtorek, 4 grudnia 2012

Michael Phelps
Zanim został sławny, bijącym wszelkie rekordy olimpijczykiem, był sepleniącym, niezdarnym dzieciakiem z odstającymi uszami. Z powodu swoich wad często stawał się obiektem kpin rówieśników. Zmagał się także z ADHD,  a jego nauczyciele narzekali, że chłopak nie potrafi się na niczym skupić i nie wróżyli mu przyzwoitej przyszłości. Dziś Michael zdobywa kolejne medale i otwarcie mówi i "bliznach", jakie mobbing zostawił na jego psychice.
Jessica Alba
Sprawia wrażenie najmilszej osoby na świecie...i zapewne właśnie to stanowiło powód, dla którego była torturowana w szkole. Aktorka twierdzi,że zawsze była inna niż reszta i nieśmiała, więc musiała być chroniona przez dorosłych: " Dokuczali mi tak bardzo, że mój tata musiał odprowadzać mnie do szkoły, żeby nikt mnie nie zaatakował. Lunch najczęściej jadłam w gabinecie pielęgniarki, bo nie mogłam siedzieć z innymi dziewczynami".
Tom Felton
Odtwórca roli Malfoya z Harry'ego Pottera jest znany jako czarny charakter. Jednak okazuje się, że w dawnych czasach jego szkolni koledzy byli dla niego czarnymi charakterami : "Wiesz, najpierw byłem nieobecny w szkole przez parę miesięcy,  a później wracałem z włosami kolory jasny blond. To chyba oczywiste, że inne dzieci mi dokuczały. Nie bili mnie codziennie, ale często pojawiały się wyzwiska i zazdrość".
Kristen Stewart
Być może teraz gwiazda Zmierzchu cieszy się dużą popularnością i szerokim gronem fanów, jednak w szkole średniej nie była tak szanowana- jak powiedziała prasie, często stawała się ofiarą żartów prześladowców. Teraz mówi o tych czasach w następujący sposób- "Nie potrafiłam dostosować się do rówieśników. Byli dla wszystkich wredni i nikomu nie dawali szansy na bycie sobą- ja nigdy taka nie byłam, chociaż na początku starałam się ukrywać swoja odmienność. Później zaczęli mnie poniżać,  bo uświadomili sobie, że nie jestem taka,jak oni".
Eminem
Przez nieustanne przeprowadzki i swoją odmienność nie potrafił znaleźć przyjaciół w szkole. Inne dzieci śmiały się z niego, ponieważ cały czas nucił coś cicho, zachowywał się dziwnie, był mniejszy od reszty i miał bladą skórę.  Mały Marshall cierpiał też przez warunki, w jakich przyszło mu dorastać- chodził bowiem w starych, zniszczonych ubraniach, a jego matka większość pieniędzy przeznaczała na  alkohol i używki. W wieku około dziesięciu lat został pobity przez swojego prześladowcę tak dotkliwie, że ledwo uszedł z życiem. Dziś jest jednym z najlepszych i najbardziej docenianych raperów na świecie.
Lady GaGa
Kontrowersyjna piosenkarka podbiła świat hitem "Just dance". Jednak długo przed osiągnięciem sukcesu nie była tą samą osobą. Lady GaGa w pewnym wywiadzie wspomniała reporterom o tym, jak w czasach szkolnych została wrzucona do kosza na śmiecie oraz jak koledzy wykrzykiwali w jej kierunku wulgarne wyzwiska. Dziś GaGa jest popularna wokalistką i założycielką fundacji, pomagającej dzieciom , które doświadczają przemocy.
Chester Bennington
 W młodzieńczych latach pomiatano nim w szkole, ponieważ był mały, szczupły i dziwaczny. Twierdzi, ze zachowywał się inaczej niż wszyscy: " W tamtych czasach wyglądałem nawet jeszcze dziwniej niż teraz; szkoła średnia była dla mnie bardzo trudnym okresem. Poza tym, że kilka osób naprawdę chciało obniżyć mi samoocenę, w dzieciństwie zostałem wykorzystany seksualnie. To wszystko sprawiło, że nie miałem łatwego startu. Wiele razy rozważałem samobójstwo". W wieku trzynastu lat dołączył do pierwszego zespołu, a dziś jest liderem jednej z najbardziej znanych grup rockowych świata- Linkin Park.
Motywator dla wszystkich osób krzywdzonych z powodu swojej wyjątkowości"
Maaaamo, mogę iść zbić tych, którzy prześladowali Toma Feltona, Eminema i Chestera Benningtona? Dziękuję!
Co do tego ostatniego-miał trzynaście lat, a już był w zespole?! Niezły! Ja mam tyle samo! Nie jestem w zespole,a szkoda.....chciałabym nauczyć się grać na perkusji lub gitarze elektrycznej ;)




"Życzę sobie, żeby moi rodzice żyli 1000 lat. Udostępnij, jeśli życzysz sobie tego samego."  I wish my parents live 100
years....me too..... 



1. Słodki i irlandzki
2.Sexy i elegancki
3.Gorący i niebezpieczny
4.Spokojny i  tajemniczy.
5.Zabawny i miły.
heh, prawda ;) 


co widzisz?
wódka, wino i marihuana......

                         niebieskie paskudztwa



Coś mało dziś obrazków...
Pozdro
Wercia;) 


                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz