środa, 26 grudnia 2012

"That's a merry, merry Christmas"

To z "Mistletoe" Biebera. Jak po Świętach? Bo u mnie spoko, ciekawe ile przytyłam ;) W poniedziałek ja, Olka i Marta (moja siostra) pojechałyśmy do babci rano, żeby sprzątać. Byli tam też mój wujek i dwaj bracia cioteczni, starsi ode mnie o 6 i 8 lat. W kuchni na stole stała mała choinka, która miała być postawiona w pokoju babci, i ja ja ubierałam. No i tak jakoś jeden z nich powiedział "Zrób zdjęcie, jak Grinch ubiera choinkę". Od tego momentu nie mówili do mnie "Weronika" tylko "Grinch". przynajmniej niektórzy. ":Grinch: Świąt nie będzie" to taki film (który MUSZĘ obejrzeć) o takim zielonym czymś  co chce zniszczyć Święta, ale w końcu nie robi tego przez wyrzuty sumienia. Wygląda tak:


                                             


Ja tak nie wyglądam, żeby nie było ;) Jeśli oglądaliście "Kevina" , on to tam oglądał. Jeden (z moich braci) powiedział, że zobaczę siebie w telewizji ;)) Ciocia przywiozła do babci dwie karpatki, które ja podjadałam. Duże kawałki ;) Zosika, super, że twoi rodzice się zgodzili na Sylwestra ;)) Tylko musimy o tym jeszcze pogadać ;)) Biorę z ciebie przykład i piszę, co dostałam:
-Take Me Home (Swoją drogą, w tej książeczce dołączonej do płyty nie ma tekstów piosenek, ale są ładniejsze zdjęcia chłopaków. Ale napisali "Zain" a anie "Zayn")
-kapcie (Takie super rószofee....)
-bluzkę w paski
-perfumę Hugo Boss (Która super pachnie)
I ty by było na tyle, bo na Mikołajki dostałam torbę, która trochę kosztowała.....Po Nowym Roku będzie trzeba będzie wziąć się do ćwiczeń ;) Zosika co do końcówki twojego posta- pamiętam Myszkę Miki, jak mogłabym to zapomnieć- ktoś, kto idzie środkiem ulicy i pokazuje faka dla samochodów. I gra w piłkę, podczas której Natka musiała grac na skarpetach, a na mnie moja mama nawrzeszczała, że mam spodnie w w trawie ;)) Super to był dzień ;)) Jak mi się coś przypomni, to dopisze, bo mój mózg pacuje teraz tylko p oto, żeby dodać obrazki i się wylogować.

Dawid?












Mi się udało



Zajebiści ;))




Taa, albo obejrzyj tylko "HP i Insygnia Śmierci cz.2"




Pozdro
Wercia:;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz