piątek, 7 grudnia 2012

"Nie ma Kevina, nie ma Kevina, nie ma Kevina, nie ma Kevina, KEVIN!!!!!!"

Wczoraj leciało na Polsacie. Oglądałam. Dzieciństwo się przypomina ;) Znalazłam na fb profil "Nie lubię Perrie Edwards". Jakby ktoś nie wiedział, to ta z Little Mix, co chodzi z Zaynem z 1D. I tak go nie zalakuję. Ona kiedyś miała jasny blond (w sensie włosy) a teraz przefarbowała się na FIOLETOWY. Wygląda tak:

                                                    

Okropna. Na tym profilu są posty, które ociekają nienawiścią do Perrie, albo jak tam piszą ,Perdolda. Ale mnie to guzik obchodzi, bo LM znam tylko trzy piosenki, ale najbardziej lubię Jade:

                                               Jade Thirlwall - Little Mix Pose at BBC Radio 1

Trochę tu brzydko wyszła, ale jej włosy są zabójcze, też chcę takie. Jakiś czas temu na rebel.tv leciało "Na na na" My Chemical Romance. We wtorek, kiedy wracaliśmy z muzeum, zaczęłam tak sobie nucić refren, i teraz nie mogę przestać! Nawet w środę napisałam to sobie długopisem na nadgarstku! Super piosenka. Wymyśliłam sobie niedawno marzenie, ze będę uczyć się angielskiego (chociaż uczę się go prawie siedem lat, od pierwszej klasy) kiedy będę starsza, pojadę do Londynu, do Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud, podejdę do figury Roberta Pattinsona, włożę mu palec do nieprawdziwego ucha, zrobię zdjęcie i pokażę dla Zosiki( która jak przypominam go kocha). Albo udam, że kopię w tyłek dla Justina Biebera! Tam jest też Lech Wałęsa, Jan Paweł II(to jedyne figury Polaków) Taylor Launer, Michael Jackson i wielu innych. I tak sobie zrobić z wszystkimi zdjęcia...albo przynajmniej z tymi, których się zna.....Jak leciało w telewizji zakończenie Igrzysk Olimpijskich, to ja powiedziałam do taty, że chcę tam pojechać, a tata powiedział, że kiedyś pojadę. Chcę tego, nie tylko ze względu na to, że Wielka Brytania to kraj Harry'ego Pottera i One Direction. Koniec o moich marzeniach, obrazki:


O kurde, już na późno, żeby napisać list....



"Tymczasem w siedzibie Świętego Mikołaja". hehe




To ja chcę do Żelkowa!






"Rzuć patyka, no rzuć!". heh




Nawet ładna dziewczyna...




Komentuję?


Ja też, ja też....


Widziałam takie kamienice w Gdańsku,ale nie wiem, czy w nich kiedyś zamieszkam ;) 


heh



SAMOLOTEM?!





Pozdro
Wercia;)
PS.: Wchodźcie na bloga Zosiki, do którego adres jest tutaj





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz