piątek, 21 grudnia 2012

21.12.2012 r.

O tak, super koniec świata. Ja go jakoś przeżyłam. Ale od początku: na 8.00 była wigilia. O 7.40 ja i maga poszłyśmy zgłosić się do pani (która przygotowywała jasełka) ze już jesteśmy. W naszej sali porozstawialiśmy jedzenie i podzieliliśmy się opłatkiem. Życzyłam dla naszej pani, żeby wytrzymała z Mariuszem i Damianem ;) Posiedzieliśmy przy stole jakieś trzy minuty i musieliśmy iść, bo o 8.45 były pierwsze jasełka( następne o 9.30 i 10.30). Byłam zestresowana, ale dałam radę. Złe było to , że trzeba było przez pewien moment (ja udawałam, ze się  uczę  a Magda i Ula, że się bawią)  siedzieć NA SIANIE. Potem musiałam się z niego otrzepywać. Skończyło się, poszliśmy na 5 minut do naszej sali, i znowu przedstawialiśmy, i potem znowu to samo. Przed  występowaniem o 10.30(wtedy oglądała moja klasa) mieliśmy piętnaście minut przerwy. Dostanę za jasełka 90 punktów! Fajnie ;) Posprzątaliśmy w sali, a wszyscy chłopacy poszli do domu. Pani poszła do toalety, a my (czyli 11 dziewczyn, wliczając w to mnie) siedziałyśmy w sali. Na płycie, która leciała w radiu było "Last Christmas". Natka. Ada, Marysia i Basia zaczęły do tego śmiesznie tańczyć. Pani wróciła i powiedziała "Pani Danusia(nasza woźna) i pan Harasimowicz( mamy z nim fizykę) powiedzieli, że czemu wy tak tańczycie". Widzieli przez kamerę ;) Ale nas to nic nie obchodziło. Pani poszła gdzieś tam, a my napisałyśmy dla niej na tablicy życzenia ;) Wyglądało to tak:

Z zewnątrz




Z wewnątrz


Pani nam podziękowała i powiedziała, żebyśmy przekazały życzenia rodzicom,i że jesteśmy fajne. Ja się spytałam "To kiedy powtórka?", a pani powiedziała, że możemy zrobić na Wielkanoc. Podobno po świętach mamy przyjść na noc do szkoły ;) Super będzie ;) Reszta zdjęć, które mogę wstawić bez obawy, ze ktos mnie zabije :) :

Nasza klasa zajęła trzecie miejsce w konkursie na najładniejszy wystrój sali ;))



Widok z okna





Zrobiłam to jakoś przed 12.00, żeby pokazać ten cały "koniec świata"









A teraz obrazki:








Na fejsie może nie....









Już wczoraj 




Kto zwracałby na to uwagę....


Nie tłumacze, bo mi się nie chce, ale super obrazek ;))



Pozdro
Wercia;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz