poniedziałek, 10 grudnia 2012

Polish

Oryginalny cytat z angielskiej książki do języka polskiego:
"W języku polskim występuje głoska 'sh'. Raz jest ona zapisywana jako 'sz' a innym razem jako 'ś'. Ale tylko  Polak jest w stanie widzieć różnicę między nimi".
Z obrazka.


Ciekawe- w Anglii są książki do języka polskiego. Nie wiedziałam. Dzisiaj w szkole były lekcje takie:
-normalnie dwa polskie
-matematyka-zastępstwo z naszą drugą wychowawczynią
-biologia- tak samo
-g.wych. normalnie
-angielski normalnie
-nie było WF-u
Czekałam godzinę na próbę, i ok. 17.00 wróciłam do domu. Mam już dosyć- a to dopiero poniedziałek....Ale w następnym tygodniu w czwartek po lekcjach wigilia klasowa ;) a w piątek trzy razy przedstawiamy jasełka i początek weekendu świątecznego ;) Ale w ten piątek wywiadówka.....


"To wszystko można nazwać tylko jednym słowem: Polska" . Polska? Jaka ładna!






Milka ;)





Wilkołak ;)) AUUUUUUU!!!!!!!!!!



JUSTINA BIEBERA?!!!!!!!!!!!!! Wolałabym Katy, 1D i Daniela ;) 













Ja tak pół na pół ;) 




Coś pomiędzy Nevillem i Hermioną ;) 

Pozdro
Wercia;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz