niedziela, 30 grudnia 2012

Happy New Year!

Co tam robicie w Sylwestra? Bo ja jadę do Zosi, razem z Zuzią i Marysią. Wczoraj ta pierwsza była u mnie. Gadałyśmy (dużo o 1D ;p) śmiałyśmy się i słuchałyśmy piosenek z Take Me Home. I tak zleciał rok 2012. Rok rzekomego końca świata. Rok, w którym pożegnałam się ze Szkołą Podstawową, przywitałam z Gimnazjum i zostałam kotem(bo jestem w pierwszej klasie). Wow, ciekawe jaki będzie następny rok. NA PEWNO muszę wziąć się za oceny ;) Szczęśliwego Nowego Roku- tylko nie przesadźcie z imprezowaniem!

O tak, to nie jest fajne uczucie.







Hahhaha




Super niebo....





Bingo






Teraz będę tak śpiewać!




Tak, zawsze mówią 'wyjmij bo sobie oko wydłubiesz"




Śliczne




                                          :P


Pozdro
Wercia;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz