sobota, 15 grudnia 2012

"To, że twoja wrażliwość uczuciowa mieści się w łyżeczce od herbaty, nie świadczy o tym, że wszyscy są tak upośledzeni."

To powiedziała Hermiona w którejś części HP do Rona. Super, dzisiaj Bartek zamówił mi na empik.com  Take Me Home ;)) Powiedział, że osiemnastego wyślą. Żeby tylko doszła przed 24.12 ;)) Za tydzień w niedzielę  będę zasypiać z myślą "Wow, już jutro Wigilia". A wydawać się mogło, że dopiero co był początek roku i jesień. A teraz obraz za oknem mojej kuchni wygląda tak:

Mój ogródek ;) Zima jest spoko, ale oprócz tego, że jest zimno. Nie mam o czym pisać ;(( W czwartek wigilia klasowa. Byłaby w piątek, ale trzy razy są wtedy jasełka, więc ja i trzy inne osoby( które też występują)  nie byłby wcale na wigilii. I dlatego mamy ja w czwartek po lekcjach. Po ostatniej lekcji idziemy do domu po jedzenie i się przebrać i wracamy. Ja mam zrobić pierogi z kapustą i jakoś będę sobie musiał poradzić  bo mama powiedziała, że nie będzie mi pomagać. Obym nikogo nie otruła ;p


Nie wiem, gdzie mieszkają nauczyciele, więc nie mogę tego zrobić



Tak wrzeszczał Draco w HP3 , żeby przerazić Harry'ego.  Weź tu zachowaj spokój, kiedy  coś chce wyssać ci duszę!




W kinie?




                                      

Titanic

                                           



A teraz coś, co sama zrobiłam. W Paincie ;))



Pozdro
Wercia;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz