czwartek, 20 grudnia 2012

Thank you!

Zosika, dzięki za wspomnienie o mnie w setnym poście! Obyś napisała drugie tyle! I spytaj rodziców, co z naszym Sylwestrem ;)) Podobno jutro koniec świata. Taa, jasne, a ja jestem królowa Elżbieta Druga ! Jutro o 8.00 mam Wigilię klasową, o 8.30 pierwszy raz przedstawiamy jasełka, potem o 9.30 i 10.30. Nasza pani powiedziała, że do 13.00 siedzi wolna, bo ma o tej godzinie radę pedagogiczną, więc możemy do niej przyjść ;)) Super! Mam tylko nadzieje, że na jasełkach :
-nie zapomnę tekstu
-nie zacznę się śmiać i każdy to zobaczy
-nie wywalę się
-nie spadną mi okulary z nosa (bo będę mieć, kujonki. Thx, Natka, że mi je pożyczyłaś ;))
-że mnie nie wyśmieją
-że wszystko pójdzie dobrze
Miejmy nadzieję ;)) Ja mówię to :
Jezus nie narodził się w luksusie, bogactwie, lecz w ubogiej stajni
Pokazuje, że wie, co znaczy ludzka nędza, bieda i cierpienie
On stał się ubogim, aby nas ubóstwem swoim ubogacić
Wszystkiego się wyrzekł w świętą, betlejemską noc.
Cztery linijki, prościzna. Obrazki :

Podobno o 12.00









To musiało boleć....


To trudne pytanie...




Na matmie ;))



PĄCZKAMI?! Wiertarka byłaby lepsza! 



Taa, ten pierwszy oglądałam tylko raz, i to niecały....



Będę mówić do mojego brata "Barbi" ;))







Pozdro
Wercia ;) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz