sobota, 17 listopada 2012

?

Siemka! Niedawno koleżanka mi powiedziała, że pacyfka to znak szatana. Zaintrygowało mnie to, bo przecież pacyfka to znak pokoju, a także pacyfizmu. Pacyfizm to ruch społeczno- polityczny dążący do pokoju, potępiający wszystkie wojny(a także przygotowania do nich) bez względu na ich przyczyny. Pacyfiści domagają się trwałego pokoju między narodami. Chcą, żeby wszelkie konflikty rozwiązywane były zgodnie z literą prawa międzynarodowego bez uciekania  się do użycia sił zbrojnych. przepisałam to na żywca z Wikipedii. Pacyfiści chyba też mówili Make love, not war! czyli Czyń miłość, a nie wojnę!. Ja nie wiem, co o tym myśleć. Wchodziłam na różne strony i tam pisało, że pacyfka to symbol szatana, czy satanizmu. Ale na kilku stronach było też, że można to różnie interpretować. Na polskim mieliśmy niedawni, co to jest symbol.
Symbol-znaczenie dosłowne+ukryty sens. Ktoś może interpretować pacyfkę jako symbol szatana, a ktoś inny jako symbol pokoju i niechęć do wojny. Ja mam bransoletkę z pacyfką, wisiorek i dwie pary kolczyków i nie wiem czemu, ale za pierwszym razem ,kiedy zobaczyłam pacyfkę, strasznie mi sie spodobała. Ja interpretuję ją jako znak pokoju, a co myślą inni, to już ich sprawa.

 
A teraz reszta obrazków:
"No teraz to musieliście naprawdę wkurzyć Obeliksa! " hehee




1, 2, 3,5 


Na serio? Dlaczego?


Chyba takiego znam.....



"O shit!" super scena! 

"On nigdy nie będzie miał dziewczyny" hehehe



"Alejandro, proszę, przestań, pozwól mi odejść.  Tak, pozwól jej odejść.
Alejandro, po prostu pozwól mi odejść. Alejandro, pozwól tej pier******j s**e odejść!" heh 

'On nigdy nie będzie miał dziewczyny. On ciągle nie ma dziewczyny". No teraz to już nie ma



"Oh na na, jak się nazywam?   Riha-
Jeśli zrobisz jeszcze jeden dowcip pokroję twoje pier*****e gardło" 

"Wiem, że mnie kochasz! Nie, ja nie.
Wiem, ze ci zależy.  Powiedziałem, że nie!
Możesz stfu( czyli chyba tak wypluć jedzenie) i zjeść twoje płatki? " haha


Tak trochę....



Tak, bo z nudów pijesz




"Miał bliznę w kształcie błyskawicy, bo w dzieciństwie potrącił go Opel" heheheh


Pełne wampirów, bo wszyscy stoją w cieniu ;)


"Adolf, jak ty się zachowujesz- jak nauczyciel wchodzi do kalsy, trzeba wstać i powiedzieć "dzień dobry"" heh


Mam jednego brata Kubę, i jednego wujka. A ja mama na imię Weronika. hehehe....


O shit, gdzie moja różdżka?! O jest! EXPECTO PATRONUM!!!!!!!



Chcę takie!
Pozdro
Wercia;)



1 komentarz:

  1. Bo Słoneczko, powszechnie znana pacyfka to krzyż Nerona(mam nadzieję, że wiesz kim był Neron). Dopiero w latach 60 została "przejęta" jako znak pokoju.

    OdpowiedzUsuń