niedziela, 25 listopada 2012

No i koniec weekendu ;(

Wczoraj oglądałam Kevina. Tak sobie wzięłam aparat i cyknęłam kilka fotek, ale wstawię je jutro, bo teraz ładują się baterie. Przeczytałam, że Macaulay Culkin(czyli Kevin) wydaje 6 tys. dolarów miesięcznie na heroinę i leki przeciwbólowe. Jest ćpunem, a jego dom zmienił się w narkotykowa melinę(czyli miejsce, w którym spotykają się osoby marginesu społecznego, pijące alkohol lub zażywające narkotyki). Nieraz przedawkował i lekarze dają mu nie więcej niż 6 miesięcy życia. Nie zrobił dalszej filmowej kariery po "Kevinie" i  stoczył się na dno. Można go też kojarzyć z teledysku do "Black or white" Michaela Jacksona. Ciekawe kiedy ogłoszą, że umarł. No cóż, trudno, sam tego chciał.

Ranking języków:
ekstremalnie trudny- polski
bardzo trudny- fiński, estoński i węgierski
trudny- ukraiński i rosyjski
dość trudny- chiński i japoński
przeciętny- francuski, niemiecki
umiarkowanie łatwy- angielski
łatwy- hiszpański i włoski
 Jestem dumna! Znam ekstremalnie trudny język!









Super mina ;))




















Właśnie, to podejrzane!











Dużo tu Kevina ;) 
To teraz byle do piątku ;) 
Pozdro
Wercia;)
PS:Zosika, dzięki ze dedykację fotki, ale następnym razem wybierz ładniejszą, taka moja mała sugestia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz