niedziela, 4 listopada 2012

Hehehe

Weszłam przed chwilą na bloga Zosiki(super-supel.blogspot.com) i ona tam wspomniała o mnie:

"Przypomniało mi się coś śmiesznego. Jak pisałam z Wercią (heeej!) w wakacje SMS to planowałyśmy, że jakby cała piątka miała spać w naszych pokojach to:
Zayn i Harry na łóżku (ja pomiędzy nimi), a Liam w nogach łóżka, Louis w szafie, a Niall pod łóżkiem."

Tak, pamiętam :) Olka się na mnie wkurzała, że tak długo nie idę spać.pewnie od niespania pisałyśmy z Zośka nierealne,( i śmieszne) marzenia ;)  Dzisiaj nie będę tyle pisać, wstawię więcej obrazków:


Mhm, dokładnie.

Serio? Coś nie widać.
TRZYMAJCIE MNIE LUDZIE! KURT COBAIN ZABIŁ SIĘ W 1994 ROKU, CZYLI 18 LAT TEMU!!!!!!!!!!!!!Nie słucham Nirvany, tylko jednej ich piosenki.




Ale Zayn wrócił na tt, tak czytałam ;)I zgadzam się z tym napisanym powyżej.





"Niall je bigos z miski" hehehe


Wynajdą w ogóle takie lekarstwo?


Heheh



Moja jedna ciocia Gosia pracuje w Tesco...


Pamiętam....:)


Wstawiałam podobne ;)


heheh


Fajneee....


"Zielona komórka"- nawet ładnie ;)


Nie przyglądałam się jego ubraniom....

Jestem zabawna ;) szczęśliwa liczba 13

Sprytne ;)

Tak, właśnie

Chcę takich :)


Jestem Spongebobem ;) a mój brat Gargamelem ;)






często tak mam ;( to wkurza


Super śnieg......


Wow, dziwne. Ale jak mama wiedzieć, że ktoś na mnie patrzy, skoro pływam po Oceanie Snów?



Ooooo taaaak, żelki ; ))



Nie wiem, czy gadam przez sen. Trzeba spytać Olki....ostatnio narzekała, ze walnęłam jej łokciem w oko. 

hehehe




Jak mi się nudzi, to idę do kuchni, otwieram lodówkę, przez chwile się gapię,a potem wracam do pokoju.



 
Znam to.



A jak nie ja, to moja siostra!



Chcę!




Zamiast "bellaTRIKS" to "BellaTWIX" hehehe, ciekawe, czy rzuca "Avada kedavra", kiedy się ją ugryzie ;)





Maaaamooooo, idę do lasu!!!!!!!!



Od lewej, na górze: Zgredek, nie wiem kto, Remus Lupin, severus Snape, Lord Voldemort, Hedwiga(<3), Syriusz Black,znowu  nie wiem kto, Colin Creevey, Lavender Brown (to ona umarła??), Szalonooki Moody, nauczycielka od mugoloznawstwa,. Crabbe albo Goyle- nie pamiętam, Bellatriks Lastrange, Cedrik Diggory, znowu nie wiem kto, Fred Weasley, Albus Dumbledore. Tak, oni....odeszli.

Ja bym włożyła nr. 2,4,5,7 i 9.

Kiedyś sprawdzę, czy to działa ;)
Koniec. 
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz