czwartek, 22 listopada 2012

Wo liegt Frakfurt?


Odrabiałam teraz niemca i to znaczy "Gdzie leży Frankfurt?". Teraz robię historię.Oh my gosh, piszę jutro sprawdzian z historii ;( Jak mi się nie chce. Dzisiaj był zwykły dzień- poszłam do szkoły, nie było WF-u, bo grali w nogę, był sprawdzian z WOS-u, a po religii(czyli mojej ostatniej lekcji) czekałam godzinę(lekcyjną) na próbę jasełek.Wróciłam koło 17.00 i zaczęłam odrabiać lekcje, potem oglądałam telewizję, siedziałam na komputerze (i przy okazji odrabiałam niemiecki)a teraz słucham "This kiss" Carly Rae Jepsen. na bravo.pl zobaczyłam tytuł "Szok: fanka 1D zmienia płeć, by wyglądać jak Harry Styles!". Harry wygląda tak:

Tam pisze "Harry Styles. kocham....te jego dołeczki....". A ta dziewczyna  wyglądała tak:


Obrazek

A teraz wygląda tak:


Szok: Fanka 1D zmienia płeć, by wyglądać jak Harry Styles!

"Dziewczyna wyznała w wywiadzie, że zaczęła od zmiany fryzury na wzór Harry'ego i od razu poczuła, że żyje. teraz zamierza pójść dużo dalej i przejść operację zmiany płci!"Bez urazy, ale to idiotka. Ja na przykład też lubię Avril Lavigne, ale nie zrobię sobie operacji żeby wyglądać tak jak ona! Może z tego powodu, że ja mam 13, a ona 28 lat. Nie jestem bogata, ani tez na tyle głupia. No bo co, jak ta dziewczyna już przestanie lubić Harry'ego? Jej wybór, jej ból. 
"Twój chomik chciał się pobawić w karuzeli" no to się pobawił.....



                                     

Żaby...brrr.....


                                  


Ja mam ósmy




Uuuu, chcę iść do Hogwartu!!!



Mordoklejki ;))))




Holandia

Pozdro
Wercia;)





                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz