wtorek, 13 listopada 2012

Mtv European Music Awards 2012

Jak obiecałam, piszę o tym dzisiaj. Nie oglądałam tego w niedzielę od początku do końca, ale coś zapamiętałam:
1. One Direction (dostali nagrodę za Debiut roku, przynajmniej tę jedną zapamiętałam), Bieber, Nicki Minaj           i David Guetta dostali nagrody, ale nie byli obecni na gali.
2. Kiedy PSY śpiewał( w sumie to pół on, pół leciało) "Gangam style" bracia Jedward się do tego wygłupiali.
3. Whitney Houston dostała( tak jakby dostała, bo już nie żyje [*] ) nagrodę " Światowa ikona"
4. W pewnej chwili ten co prowadził, powiedział "Połączmy się z miastami dotkniętymi huraganem Sandy".
5. Żebym nie zapomniała-  to rozdanie nagród było we Frankfurcie, w Niemczech.
6. Lana del Rey ( którą baaardzo lubi moja koleżanka) dostała nagrodę "Najlepszy wykonawca alternatywny".
Co do punktu nr. 6- Nic do niej nie mam. Nawet nie wiem, czy kiedyś coś na nią miałam. I co z tego, ze powiększyła sobie usta(może tak chciała?) i pomyliła Polskę z Rosją( może nienawidziła geografii?). Dopóki nikt nie czepia się mojej muzyki, ja staram się nie czepiać muzyki innych. STARAM SIĘ. Tak na marginesie (to do Magdy z mojej klasy): Zobaczyłam gdzieś, ze Lana będzie na drugim koncercie w Polsce w czerwcu w 2013 roku, może pojedziesz ;) Powtórki Mtv Ema będa leciały na Vivie:
Środa- 10.00
Czwartek-19.45
Piątek-23.45
Sobota-12.00
Niedziela-22.15
Musze obejrzeć! Obrazki:

"Gdybym naprawdę powiedział to wszystko,co chcę powiedzieć,dopiero wtedy wszyscy by mnie znienawidzili"
  Ja cię nie nienawidzę, ja cie lubię!




Dobrze powiedziane ;)

No właśnie?!



I jak tu schudnąć.....

Oooo, jaki słodki!




Daj pospać!

Tak, właśnie! To tradycja, którą znam od dziecka!



A gdyby była dziewczynka?


"Żółty bigos". Hmmm, ciekawe.....



Nie obchodzi mnie, że Draco Malfoy nie istnieje! 




Jakie słodkie! 


Fajne ;)



Voldemort mówił czasem do Bellatriks "Bella" hehehe- Edward mówi do niej "kocham cię' a ona  go zabija ;) Ale chyba w HP miała męża





Suuuupeeeer.........




Chciałam ;)

"Draco. Twoje włosy. Daj mi je dotknąć". hahahah
JUŻ 16 LISTOPADA PREMIERA DRUGIEJ CZĘŚCI "PRZED ŚWITEM"!!!!!!!
To kiedy idziemy?
Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz