wtorek, 27 listopada 2012

...

Nie chce mi się myśleć nad normalnym tytułem. Miałam dzisiaj sprawdzian z niemieckiego i miała też być kartkówka z historii, ale pani zapomniała, i mam ją w piątek. Ale ja jej nie napiszę ;) przynajmniej nie w piątek  bo.....
W PIĄTEK WCALE NIE IDĘ DO SZKOŁY, BO JADĘ DO GDAŃSKA!!!!!!!!!!!!!
O 6.00 rano ;( I osiem godzin drogi autobusem ;(( Oprócz mnie jedzie też Olka i moja ciocia. Jedziemy do mojej siostry ciotecznej, która tam studiuje.
Avril Lavigne- He wasn't
Super piosenka, a teraz obrazki:


Dla Zosiki ;** thx za zdj. na blogu



"Ładniejsi mają w życiu łatwiej". Hmm,czy ja wiem? A taka Lady GaGa?



Einstein rzeczywiście był mądry!




Mandarynki są pyyycha!



Ale z niego twardziel ;)



Mądre!

Pozdro
Wercia;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz