wtorek, 6 listopada 2012

"SHUT UP WHEN I'M TALKING TO YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

To z "One step closer" Linkin Park. Dzisiaj na religii ojciec zrobił niezapowiedzianą kartkówkę. Na trzy pytania. Ciekawe co dostanę. W sobotę, rodzice i Olka pojechali wieczorem do cioci. ja siedziałam na kompie,  A Bartek  siedział na łóżku i się uczył. I słuchaliśmy płyty Carly Rae Jepsen. To ta od "Call me maybe". Ma nawet fajne piosenki. Nawet mi się kilka spodobało!
1. Curiosity
2.Good time ft. Owl City
3.This kiss
4.Beautiful ft. Justin Bieber
5. More than a memory
6. Call me maybe- ta oczywiście była pierwsza
Są super. A ona ma 27 lat (kończy 21 listopada) a wygląda na 20. Nie mam o czym pisać, więc
OBRAZKI!!!
Taaaa, właśnie

Fajne .....


"Ostatniej piątkowej nocy zabiłem Albusa Dumbledore'a , Harry nazwał mnie dz***ą,. On już mi nie ufa. Ostatniej piątkowej nocy"hehehe



"Droga podłogo. Dziekuję, że zawsze byłas tam dla mnie. kocham, Harry". heh


Taa, właśnie


"Oppan Gangam Style!!!"




Mam usprawiedliwienie! Yay!!


Ja jeszcze nie umiem, więc nie ma o czym mówić....


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz