czwartek, 29 listopada 2012

Znowu przepiszę wszystko z obrazka. Mam nadzieję, że będzie tego mniej, niż wcześniej ;)
" Boje się, że coś mi się stanie :((
wczoraj się kapałam i użyłam żelu pod prysznic ....
 ale ja mam wannę ; (( czy coś i grozi?
Ja mam gorszy problem, zjadłem płatki śniadaniowe na kolacje  ; /
Ha ! To jeszcze nic, ja się ogoliłem maszynką jednorazową dwa razy!
Ja kiedyś powiedziałem "dzień dobry" w nocy .
Ja kiedyś kiełbasę ogniskową upiekłem na grillu.
Ja parzyłem "minutkę" przez półtorej minuty...mogłem się otruć!
A ja....próbowałem roztopić ser topiony.....
haha! To jeszcze nic ja wziąłem Apap Noc w dzień!
Kurcze...ja ostatnio włożyłem prawą słuchawkę do lewego ucha.....Co mi grozi?
A ty? Co zrobiłeś niebezpiecznego w swoim życiu?"


To, na całe szczęście było o wiele krótsze! Dzisiaj w szkole nie było żadnej kartkówki. Całe szczęście! na WOS-ie (który przypominam, mam z moją wychowawczynią) dostaliśmy kartki z ocenami. Tak źle nie jest- mam jedna pałę, trzy dwójki, osiem trójek, dziesięć czwórek, dwadzieścia siedem piątek i pięć szóstek. To nie tak źle. Obrazki:


To prawda....


GDZIE JEST TEN SKLEP??!!!!!!!

"Aniele, zostajesz mianowany Aniołem Stróżem. Zanim wyślę cie na Ziemię, musisz wybrać, gdzie chcesz trafić:Niemcy albo Polska.
Muszę się zastanowić.
Wybieram Polskę!"
Podobno Polski są najładniejsze ;))



Z balkonu mojej cioci i mojego wujka( którzy mieszkają w Gdyni) widać Gdańsk. Nocą wygląda to super



Suuuper........
Słucham teraz muzyki. One Direction- They don't now about us. 

                                                

Dobra, idę do Hogwartu!!!!!!
                                             

                                            keep_calm_harry_potter.jpg


Pozdro
Wercia;)
PS: Następny post prawdopodobnie w niedzielę, bo jadę do Gdańska ;)))







                                    




                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz